ادامه فعالیت دلالان ارز در بانک ها

ادامه فعالیت دلالان ارز در بانک ها

ادامه فعالیت دلالان ارز در بانک ها

صرافی ها در حال حاضر اجازه هیچ گونه فعالیتی در زمینه ارز را ندارند . دلیل این ممنوعیت نیز افزایش ناگهانی و شدید نرخ ارز بود که سبب شد دلار ۳۷۰۰ تومانی در ارز چند روز به رقم ۴۲۰۰ برسد . که البته قیمت دلار در بازار آزاد تا ۷ هزار تومان هم بالا رفت . در همین جهت بانک مرکزی نیز تصمیم بر خارج کردن موقت صرافی ها از بازار ارز گرفت . دلیل اصلی این تصمیم هم این بود که کم کم تمام صرافی ها روی به سمت استفاده از سامانه نیما بیاورند زیرا اعمال نظارت و کنترل بر فعالیت صرافی ها از این طریق بسیار صحیح تر صورت میگیرد .

اما صرافی های غیر مجاز و دلالان همواره در حال ادامه فعالیت هستند . به بیان بهتر می توانیم بگوییم که فعالیت آن ها پایان نپذیرفته است بلکه تنها مکان فعالیت آن ها از حوالی صرافی ها به بانک ها منتقل شده است . بر اساس شواهد و مشاهدات به دست آمده متوجه شده ایم که دلالان با نفوذ به برخی از شعب بانک ها و متاسفانه با همکاری متصدیان آن شعب در حال ساختن یک بازار ارز سیاه در شعب بانک ها هستند .

دلیل اصلی جمع کردن دلالان از حوالی صرافی ها خارج کردن برخی افراد سود جو از بازار ارز بود که البته این افراد تاثیر زیادی هم در شرایط پر التهاب بازار ارز داشتند که این نکته خود از نظر روانی هم تاثیر بسیار زیادی در اقتصاد کشور داشت . اما هم اکنون با حذف نشدن دلالان و صرفا نقل مکان کردن آن ها به بانک ها کاملا متوجه خواهیم شد که اکنون دلالان محیط امن تری را برای ادامه فعالیت پیدا کرده اند .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *