بررسی اعتراضات به قیمت طلا

افزایش تقاضای خرید طلا در ایران

با افزایش تقاضای خرید طلا در ایران سایت خبری بلومبرگ گزارش کرده است که بعد از کاهش ارزش پول ایران در این ماه های اخیر صرافی ها و بانک مرکزی با افزایش تقاضای خرید طلا رو به رو شده اند .

بعد از کاهش ارزش پول ایران نگرانی مردم و سرمایه داران و بازرگانان افزایش پیدا کرده است و خروج آمریکا از برجام این نگرانی را تشدید کرده است. و این امر باعث شده که در این سه ماهه اخیر مردم و بازرگانان و سرمایه داران بیش از پیش به سمت صرافی ها بروند و سکه طلا خریداری کنند.

و بیشتر این خرید های زیاد سکه طلا توسط سرمایه گذاران بوده است که دلیل خرید زیاد این سرمایه گذاران هم این است که پیش بینی کرده بودند که تنش میان ایران و آمریکا بیشتر خواهد شد و این امر را چشم انداز کنترل ارزی خوانده اند.
طبق آمار و گزارش بدست آمده از بلومبرگ میزان تقاضا با بالا ترین حد ممکن رسیده است به صورتی که آمار خرید سکه طلا در سه سال گذشته هیچ وقت حتی نزدیک به این حجم تقضا و خرید نشده بود.

مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت و معدن در این باره گفت : از امضای قرارداد بانک های اروپایی و آسیایی به منظور جذب سرمایه گذاری در بخش معدن خبر داد و گفت طی ماه های اخیر ، توافقنامه هایی را با کره جنوبی ، آلمان ، دانمارک و اتریش امضا خواهیم کرد که این توافقنامه به منظور همکاری با معدنکاران و سرمایه گذاران خارجی می باشد. به خصوص حالا که کارخانه ها و معادن ایران مورد توجه شرکت های خارجی قرار گرفته است.

مهدی کرباسیان تاکید کرد ایران در تلاش است برای جذب سرمایه گذار با بودجه ۵۰ میلیارد دلار برای بخش معدن و صنایع معدنی تا سال ۲۰۲۵ است. رئیس هیات عامل ایمیدیرو ( کارخانه آلومینیوم سازی ) در این مصاحبه افزود : به عنوان بخشی از برنامه های توسعه ایران قصد داریم ظرفیت تولید آلومینیوم کشور را از ۴۵۰ هزار تن به سالانه ۱٫۵ میلیون تن تا سال ۲۰۲۵ برسانیم که برای رسیدن به این هدف، نیازمند تامین نیاز های بوکسیت از خارج هستیم.

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *