بازار با نوسانات نرخ ارز هنوز شوکه است

بازار با نوسانات نرخ ارز هنوز شوکه است

بازار با نوسانات نرخ ارز هنوز شوکه است

بازار شوکه است/ خرید و فروش آنچنانی نداریم

بازار با نوسانات نرخ ارز هنوز شوکه است ، بازاری ها درباره اینکه الان خریدار در بازار بیشتر است یا فروشنده میگویند: الان همه شوکه هستند؛ نه کسی میخرد نه کسی میفروشد.

آن ها می گویند: وقتی این طور یک دفعه افزایش قیمت ارز است،‌ نه کسانی که میخواهند بخرند، میخرند نه کسانی که میخواهند بفروشند، میفروشند.

یکی از افرادی که سالهاست در بازار ارز فعالیت می کند درباره خبرهای کانال های تلگرامی مبنی براینکه جمعیت زیادی در بازار برای خرید حضور دارند، گفت: این افرادی که مدام می گویند مردم همه خریدار هستند، کاسب هستند و دوست دارند دلار گران شود. اصلا روی این قیمت ها حساب باز نکنید.

وی تاکید دارد که این کانال ها همه کاسبی می کنند؛ مردم هم که خبر ندارند فکر می کنند اینها در دل بازار هستند درحالی که اینها از بالا رفتن قیمت ها سود می کنند.

این بازاری گفت: بعنوان مثال، صبح که هیچ خبری نبود، یکی از همین کانال ها می گفت قیمت دلار ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان است درحالی که ما خودمان در بازار بودیم و می دانستیم این قیمت ها خیالی است.

قیمت هایی که در کانال های تلگرامی میبینید همه خیالی هستند و واقعیت ندارد و گول این قیمت ها را نخورید ، برای اطلاع از قیمت های ارزی به سایت صرافی های معتبر مانند صرافی پارسه مراجعه کنید.

برای اطلاع از اخبار ارز و انجام کارهای ارزی با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

/تسنیم

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *