بازار سال ۹۷ چگونه به پایان میرسد؟

بازار سال 97 چگونه به پایان میرسد؟

بازار سال ۹۷ چگونه به پایان میرسد؟

در این روز های آخرین سال باید مطلع شویم که بازار سال ۹۷ چگونه به پایان میرسد؟  ، در این مطلب به شما توضیح داده می شود که چگونه قرار است به پایان برسد.

بازار سال ۹۷ چگونه به پایان میرسد؟، امسال بیش از هر چیز مواد غذایی تراریخته خبرساز شدند که شاید بتوان مدال خبرسازترین ماده غذایی امسال را به اسنک‌های حجیم شده داد چراکه ابتدا استفاده از ذرت دامی در چند برند آن و بعد هم درج برچسب تراریخته روی یکی از برند‌ها خبرساز شد.

امسال برای نخستین بار در کشور نصب برچسب تراریخته روی محصولات دارای این ویژگی، الزامی شد؛ اما محصولات تراریخته چه محصولاتی هستند. آن‌ها محصولاتی هستند که کارشناسان با دستکاری روی ژنتیک آنها، یک خصوصیت ویژه را در محصول ایجاد می‌کنند یا یک خصوصیت را حذف می‌کنند؛ به عنوان مثال پروتئین‌هایی داخل محصول، ایجاد می‌کنند که خاصیت آفت کشی دارد و این سموم باعث می‌شود که مثلا کرم ساقه در برنج از بین برود.

کش و قوس‌های تشکیل نهاد ملی غذا

با توجه به اهمیت حوزه غذا، مدت هاست که بحث بر سر تشکیل نهاد ملی غذا وجود دارد؛ هدف از تشکیل نهاد ملی غذا، کنترل و پایش مواد غذایی است.

ساختار این نهاد ملی می‌تواند در یک وزارتخانه مستقر شود، اما هنوز درباره آن تصمیم خاصی گرفته نشده است. ساختار این نهاد ملی باید در مراجع رسمی، مراتب تایید و تصویب را بگذراند.

بازار سال ۹۷ چگونه به پایان میرسد؟ ،  برای مطلع از آخرین اخبار های روز صرافی و ارز میتوانید صرافی پارسه را دنبال کنید و از آخرین اخبار های روز مطلع شوید.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *