تعیین نرخ ارز

صرافی ها و تعیین نرخ ارز

بازار ارز خارجی (فارکس، FX، یا بازار ارز) یک بازار جهانی غیرمتمرکز یا غیرمجاز (OTC) برای تجارت ارزها است. این بازار نرخ ارز خارجی را تعیین می کند. این شامل تمام جنبه های خرید، فروش و مبادله ارزها در قیمت های فعلی یا تعیین شده می باشد. از لحاظ حجم معاملات، این بزرگترین بازار جهان است که به دنبال آن بازار اعتباری است.
 
شرکت کنندگان اصلی این بازار بانک های بزرگتر بین المللی هستند. مراکز مالی در سراسر جهان به عنوان لنگر تجارت بین طیف گسترده ای از انواع مختلف از خریداران و فروشندگان در سراسر ساعت به جز تعطیلات آخر هفته عمل می کنند. بازار ارز خارجی با استفاده از موسسات مالی کار می کند و در سطوح مختلف فعالیت می کند . اکثر فروشندگان   صرافی ها  هستند، بنابراین این بازار پشت صحنه بعضی اوقات “بازار بین بانکی” نامیده می شود (گرچه چندین شرکت بیمه و سایر انواع شرکت های مالی درگیر هستند). معاملات بین نمایندگی های ارز خارجی می تواند بسیار بزرگ باشد و شامل صدها میلیون دلار می شود.
 
 
بازار اوراق بهادار مدرن در دهه ۱۹۷۰ شکل گرفت. این به دنبال سه دهه محدودیت های دولت بر معاملات ارز خارجی تحت سیستم مدیریت پولی برتون وودز بود که قوانین روابط تجاری و مالی بین دولت های صنعتی عمده جهان پس از جنگ جهانی دوم را تعیین می کرد. کشورها به تدریج به نرخ ارز شناوری از رژیم ارزیابی پیشین تغییر یافتند که در هر سیستم برتون وودز ثابت شد.
بازار ارز خارجی به دلیل ویژگی های زیر منحصر به فرد است: حجم معاملات بزرگ آن، نشان دهنده بزرگترین کلاس دارایی در جهان است که منجر به نقدینگی بالا می شود؛  عملیات پیوسته آن: ۲۴ ساعت در روز به استثنای آخر هفته .با این اوصافگردشگران برای تبدیل ارزهای گوناگون، برای سفرهای خود به سراسر جهان، به صرافی های معتبر مراجعه کرده و تمام کارهای خود را در آنجا انجام می دهند.
در این میان باید به اعتبار صرافی ها توجه داشته باشید.

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *