توضیح بیشتر در خصوص سامانه نیما

توضیح بیشتر در خصوص سامانه نیما

صرافی ها پس از به وجود آمدن التهابات ناگهانی و شدید در بازار ارز وارد سامانه نیما شدند . این سامانه بیشتر در جهت سامان بخشیدن به فعالیت صرافی ها و همچنین نظارت دقیق تر بر روی آن ها به وجود آمد . بر اساس قوانین وضع شده تمامی صادر کنندگان موظف به فروش ارز حاصل شده از صادرات خود در سامانه نیما به صرافی های معتبر و بانک ها شدند .

البته یک استثنا در این خصوص نیز وجود دارد . و آن هم در خصوص مواردی است که در خصوص واردات خود ، باز پرداخت بدهی های ارزی و یا سپرده گذاریها می‌ باشد .

بانک مرکزی نیز تاکید زیادی بر انجام کلیه عملیات ارزی از طریق سامانه نیما دارد . چرا که معتقدند این سامانه به یکپارچه شدن معامات ارز و هم چنین جمع شدن تمامی منابع ارزی در یک جا کمک بزرگی می کند . و از این طریق راحت تر و دقیق تر می تواند به نظارت بازار ارز بپردازد . که این کار در نوبه خود از اهمیت زیادی برخوردار است .

صرافی ها و بانک ها در سامانه نیما نقش واسطه گر را ایفا می کنند . واردکنندگان و صادرکنندگان نیز به عنوان متقاضی و عرضه کنندگان ارز در این سامانه نقش دارند . اما در این بین یک عامل دیگر هم وجود دارد که همان سیاست گذار ارز است که با توجه به نکات مختلف از جمله نرخ ارز و پیش بینی کردن منابع ارزی ، این عملیات را کنترل می کند .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *