حیطه فعالیت صرافی ها

حیطه فعالیت صرافی ها

از تیترهای مهم خبری امروز ۲ خرداد ماه بازگشت صرافی ها به معاملات ارزی بوده که تاکید بر روی معامله به صرافی های مجاز و معتبر است. صرافی پارسه با مجوز از بانک مرکزی در سالهای گذشته رسما کار خود را آغاز کرده است . اهداف صرافی پارسه برای به دست آوردن رضایت مشتریانش با روش آسان ، بدون مراجعه و اطمینان از روش کار بوده است.
صرافی پارسه برای تحقق  اهدافش از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است . با وجود صرافی پارسه دیگر نگران تبدیل ارزها و هم چنین انتقال پول به سراسر کشور نباشید در کمترین زمان ممکن این کار برای شما به بهترین نحو انجام خواهد داد. برای شروع فعالیت ، صرافی ها نیاز به سرمایه زیادی داشته که برای ضمانت در نزد بانک مرکزی به ودیعه می گذارند. تامین این سرمایه هنگفت برای هر کسی امکانپذیر نمی باشد. 
صرافی ها باید نرخ ارز را به صورت آنلاین به مشتریان خود عرضه کنند که این اطلاعات هر روز از طریق بانک مرکزی به آنها ابلاغ میشود. صرافی از مشاغل مهم در هر جامعه می باشد که تاثیر زیادی در اقتصاد کشور دارند . صرافی از گذشته های دور نیز وجود داشته که در ابتدا مردم تبدیل پولها به آنجا مراجعه میکردند ولی  امروزه فعالیت صرافی ها کسترش یافته و فقط در حیطه تبدیل ارز نمی باشد. برای انجام کارهای مربوط به تبدیل ارز ، انتقال ارز و … به صرافی پارسه مراجعه کنید.

 

حیطه فعالیت صرافی ها

 

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام :صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *