خبر مهم از صرافی های مجاز و بازرگانان

خبر مهم از صرافی های مجاز و بازارگانان

خبر مهم از صرافی های مجاز و بازرگانان :

صرافی ها مجاز به کارگزاری بانک ها و و صادر کنندگان جهت جا به جایی ارز و فروش به وارد کنندگان با سود ۲% شده اند.
امروز صرافی های معتبر و صرافی هایی که مورد تایید بانک مرکزی بوده اند با بازرگانان و وارد کنندگان تماس گرفته اند و اعلام کرده اند که دلار ۴۲۰۰ تومانی دارند و این خبر خوشحال کننده ای می باشد .

و روش اخذ دلار ۴۲۰۰ تومانی به این شکل است که : وارد کننده طی نامه ای به بانک مرکزی باید صراف مورد اطمینان و اعتماد خود را به بانک به عنوان کار گذار معرفی نماید

و این نامه باید به این صورت باشد که اگر صرافی معرفی شده مورد تایید بانک قرار بگیرد وارد کننده می تواند از صرافی مورد نظر دلار ۴۲۰۰ تومانی اخذ نماید.

و تقسیم کارمزد بین صرافی و بانک وارد کننده به این صورت است که از سود ۲% درصدی اعلام شده باید ۱% به صرافی و ۰/۵% هزینه طرف بانک کار گذار تعلق خواهد گرفت.

و این خبر یک مقدار خبر دلگرم کننده ای است یه این دلیل که با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم وارد کننده و صرافی ها می شود گفت که بازار ارز به تعادل بیشتری خواهد رسید. و اینگونه هم به نفع وارد کننده است هم خریدار.

خبر مهم از صرافی های مجاز و بازارگانان

و یک خبر تازه ای هم که امروز به گوش ما رسیده است اینست که تجار عراقی هم دیگر ریال ایرانی قبول نمی کنند و صرافی های مجاز هم از تبدیل اسکناس ها ایرانی به دینار و باقی ارز ها امتناع می کنند تا به این لحظه اعضای اتاق بازرگانی ایران و عراق و هیئت رئیسه کانون صرافی ها در مورد عدم تبدیل ارز بین ایران و عراق سکوت کرده اند.

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *