خرید سکه از صرافی ها – خرید سکه طرح قدیم – خرید سکه طرح جدید

خریدو فروش سکه

خرید سکه از صرافی ها

صرافی به معنای داد و ستد انواع پول می باشد و این امر از قرون وسطا به وجود آمده است زمانی که در معبد اورشلیم افراد مشغول به تعویض پول های رومی و یونانی با پول یهود که تنها پول داراز ارزش و قابل استفاده در معبد بود؛بودند.
امروزه صرافی ها در تمام شهر های بزرگ و کوچک دنیا فعالیت می کنند و علاوه بر ارز و پول بقیه کشور ها سکه های دارای ارزش نیز در صرافی ها خرید و فروش میشود.
خرید سکه در بلند مدت میتواند باعث سود بیش از اندازه ای باشد. یعنی مثلا شما در گذشته مقداری سکه خریداری کرده اید و امروز روز که قیمت سکه شاید ده برابر ان زمان شده باشد با فروش ان میتوانید سود زیادی به دست بیاورید.
برای کسب اطمینان از اصالت سکه باید آن را از صرافی ها و واحد هایی دارای مجوز اتحادیه طلا و جواهر بانک مرکزی باشد. سکه ها باید به صورت پلمپ شده و وکیوم شده خریداری شوند و حتما روی پلمپ آن نام و نشانی فروشنده حک شده باشد.
از روی ناهمواری‌های پشت و روی سکه و عیار کم طلای آن میتوان سکه های تقلبی که بانک مرکزی آنها را ضرب نکرده است را تشخیص داد.
سکه ها به دو گروه طرح قدیم و طرح جدید تقسیم میشوند.

خرید سکه طرح قدیم

سکه های طرح قدیم سکه هایی هستند که از سال پنجاه و هشت تا سال هفتاد ضرب شده اند؛ یک روی سکه نام حضرت علی ضرب شده و سه بار به شکل داخل یک شش ضلعی تکرار شده بود و روی دیگر آن عکس حرم امام رضا (ع) بود.
سکه های طرح جدید از سال هفتاد به یاد بود رهبر انقلاب اسلامی عکس ایشان را در یک سوی سکه و روی دیگر سکه نیز عکس حرم امام رضا ( ع)‌میباشد.

خرید سکه طرح جدید

هیچ تفاوت دیگری میان سکه های طرح قدیم و سکه های طرح جدید نمیباشد و برتری سکه های طرح جدید در این است که بانک مرکزی دیگر سکه های طرح قدیم را ضرب نمی کند. عیار آنها یکی است بزرگترین تفاوت آن در شیوه ضرب آن میباشد.

 

حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

 

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *