بروز ریسک مالی در خرید و فروش ارز

خرید و فروش ارز

بروز ریسک مالی در خرید و فروش ارز

صرافی های معتبر و دارای مجوز همگی چند وقتی است که بر روی تابلو های خود به جای اعلام نرخ روز ارز های رایج ، با نصب بنر بر عدم خرید و فروش ارز در آن صرافی تا اطلاع ثانوی تاکید دارند .

بسیاری از این صرافی ها همچنان با مراجعه افراد برای خرید و فروش ارز رو به رو هستند اما به محض ورود مراجعان صرافی ها به آن ها اعلام می کنند در این مکان تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که بانک مرکزی دستور ادامه فعالیت صرافی ها را اعلام نکند ، خبری از خرید و فروش ارز نیست .

تا چند روز قبل فضای بازار ارز تا حد زیادی امنیتی بود . اما در این روز های اخیر این موضوع تا حد زیادی کمرنگ شده است . پیرو همین مساله نیز شاهد حضور دوباره برخی از دلالان ارز در حوالی صرافی های فردوسی بودیم .

 

خرید و فروش ارز

 

بر اساس مشاهدات عینی صورت گرفته این دلال ها دلار را با قیمت شش هزار و صد و پنجاه تومان می خرند و همان را با قیمت شش هزار و دویست تا شش هزار و دویست و پنجاه تومان به فروش می رسانند .

با انتقال خرید و فروش ارز از صرافی ها به کوچه خیابان های فردوسی مشکلاتی نیز به وجود آمده است . از جمله این که افراد خریدار هیچ اطمینانی از این که دلار خریداری شده توسط آن ها از دلالان ، دلار اصلی است یا دلار تقلبی ندارند و در حقیقت آن ها دچار ریسک مالی در معاملات خرد ارزی خود خواهند شد .

منبع : تجارت نیوز

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *