دلار در بازار گران شد، در بانک ارزان

دلار در بازار گران شد

دلار در بازار گران شد، در بانک ارزان

دلار در بازار گران شد ، برای اطلاعات بیشتر در مورد نرخ ارز میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی از نیمه نخست امسال مجوز خرید ارز از جمله دلار و یورو را به بانک‌ها داد و بانک‌ها از همان زمان نسبت به خرید این ارزها اقدام کردند؛ هرچند که رقم خرید ارز در ابتدا از سوی بانک‌ها بسیار پایین‌تر از بازار آزاد بود اما به تدریج بانک‌ها قیمت خرید دلار را افزایش دادند و به قیمت بازار نزدیک کردند.

نزدیک‌ شدن نرخ دلار در بانک‌ها و بازار آزاد به گونه‌ای بود که گاها نرخ خرید دلار در بانک بالاتر از بازار آزاد بود. همانطور که روز گذشته نیز بانک‌ها هر دلار آمریکا حدود ۲۰۰ تومان گران‌تر از صرافی‌های بانکی خریدند.

دلار در بازار گران شد اما امروز با وجود افزایش قیمت دلار و یورو در صرافی‌های بانک‌ها نسبت به روز گذشته، بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش داده و هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۶۸۳ تومان می‌خرند.

از سوی دیگر نرخ خرید یورو در بانک‌ها امروز ۱۳ هزار و ۳۳۱ تومان اعلام شده و قیمت پوند انگلیس ۱۵ هزار و ۴۳۳ تومان است.

دلار در بازار گران شد، در بانک ارزان در این روزها نوسنات نرخ ارز را مشاهده می کنیم و هیچ گونه تغییراتی در قیمت کالا مشاهده نشده است.

برای اطلاع از نرخ های به روز دلار و ارز های دیگر میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید و برای اطلاعات بیشتر در مورد نرخ ارز میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *