دولت در حال فرار از مشکلات داخلی

دولت در حال فرار از مشکلات داخلی

دولت در حال فرار از مشکلات داخلی

حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی : دولت در حال حاضر در حال فرار از مشکلات می باشد و سعی دارد که تمام مشکلات ارزی و اقتصادی را به مسائل خارجی مانند مشکلات منطقه ای و اجتماعی دیگر کشور ها از جمله کشور های همسایه و حتی به مسائل سیاسی اخیر مربوط بداند .

 

صرافی های غیر مجاز افرادی هستند که بدون مجوز با دخالت در بازار ارز باعث ایجاد نا به سامانی های زیادی در این بازار اقتصادی مهم می شوند . حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی ، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای جمهوری اسلامی ایران ، حضور صرافی های غیر مجاز در بازار ارز را یکی از قابل توجه ترین مسائل تاثیر گذار در بازار ارز دانست .

حجت الاسلام لارگانی همچنین بیان کرد که دولت در حال حاضر در حال فرار از مشکلات می باشد و سعی دارد که تمام مشکلات ارزی و اقتصادی را به مسائل خارجی مانند مشکلات منطقه ای و اجتماعی دیگر کشور ها از جمله کشور های همسایه و حتی به مسائل سیاسی اخیر مربوط بداند .

این فرار دولت از مشکلات داخلی در حالی است که بیشترین تاثیر منفی بر روی وضعیت بازار ارز و همچنین وضعیت اقتصادی از جانب مشکلات داخلی است . همچنین از نظر وی وجود بدهی های سنگینی که دولت به پیمانکاران و بانک ها دارد هم جز دلایلی بود که بر مشکلات ارزی کشور تاثیر مستقیم داشت .

حجت الاسلام سید موسوی لارگانی در ادامه بیان کرد که دلالان ارز یا صرافی های بدون مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، مقدار ارز قابل توجهی را در دست دارند و به همین دلیل سبب ایجاد اختلال در بازار ارز شده اند . این موضوع یکی از پر رنگ ترین مسائل در خصوص ایجاد نا به سامانی ها در بازار ارز بود .

دولت در حال فرار از مشکلات داخلی

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *