زمان بازگشت صرافی ها به بازار ارز

زمان بازگشت صرافی ها به بازار ارز

زمان بازگشت صرافی ها به بازار ارز

صرافی ها در سراسر دنیا یک راه ارتباطی و خاص برای انجام مبادلات ارزی خرد هستند . در اکثر کشور های جهان توریست ها ، تجار و مسافران مبادلات ارزی خود را از طریق صرافی های معتبر انجام می دهند .

در کشور ما پس از اعمال تحریم کانال های بانکی ، وظیفه حواله و تبدیل ارز بر عهده صرافی های دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی قرار گرفت که باعث زیاد شدن حجم کار صرافی ها شد .

در حال حاضر با وضع مقررات جدید در زمینه ارز یعنی تک نرخی شدن دلار و همچنین ملزم شدن صادر کنندگان به اعلام مقدار ارز خود به سامانه مخصوص ، عملا صرافی ها از کسب سود از این طریق خارج شدند . اما سوال اصلی در اینجا مطرح می شود :

زمان بازگشت صرافی ها به بازار ارز چه زمانی خواهد بود ؟

خروج موقتی صرافی ها از بازار ارز در حال حاضر برای این بازار مشکلاتی را ایجاد کرده است . به بیان آقای کریمی – نماینده مردم اراک – در این خصوص : صرافی ها به زودی به روند کار قبلی خود باز خواهند گشت .

البته ابتدا صرافی های بانک ها شروع به فعالیت می کنند ( که هم اکنون صرافی بانک ها به ارائه ارز پرداخته اند ) و سپس نیز صرافی های مجاز به فعالیت ، به سیستم ارزی کشور بر می گردند .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *