شروع دوباره مبادله ارز در صرافی ها

مبادله ارز در صرافی

مبادله ارز در صرافی ها

صدور بخشنامه بازگشت صرافی ها به بازار ارز از سمت دولت :

صرافی ها حدود چهل روزی است که از انجام هر گونه مبادلات ارزی منع شده اند . در تاریخ بیست و یکم فروردین سال نود و هفت بود که دولت دستور انتقال انجام مبادلات ارزی از صرافی ها به بانک ها را صادر کرد . بر اساس این دستور صرافی ها از انجام هرگونه فعالیت در زمینه ارز در کشور منع شدند . و بیشتر صرافی ها بر روی خرید و فروش سکه متمرکز بودند .

اما اکنون دولت تصمیم گرفته است که صرافی ها را به بازار ارز برگرداند . طبق این بخشنامه صرافی های مجاز دوباره می توانند به فعالیت های عادی خود در حوزه ارز ادامه دهند . ولی انجام این فعالیت ها در یک چهار چوب خواهد بود . یعنی این که فعالیت صرافی ها باید در سامانه نیما به صورت شفاف انجام شود . تا همچنان امکان نظارت دقیق بر آن ها وجود داشته باشد .

در حقیقت می توانیم بگوییم که این بخشنامه به فعالیت صرافی ها در سامانه نیما اشاره دارد و بیان می کند که تمام مبادلات ارزی صرافی ها باید از طریق سامانه نیما صورت بگیرد . در حقیقت هم اکنون به صرافی ها کمی آزادی عمل بیشتر داده شده است . و طبیعتا کسب و کار آن ها نیز به زودی به رونق بیشتر خواهد رسید . البته صرافی های ایران به لطف وجود تحریم ها جز پر کار ترین و پر قدرت ترین صرافی های دنیا هستند .

زیرا به واسطه تحریم ها ارتباط بانکی ایران با سایر کشور ها به طور کامل قطع شد و مردم مجبور شدند برای معاملات ارزی خود به صرافی ها مراجعه کنند . در حقیقت می توانیم بگوییم که تحریم ها یک سکوی پرتاب برای صرافی ها بودند .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *