صرافی و تبدیل ارزها

صرافی و تبدیل ارزها

مبادلات ارز به مبادله ارز یک کشور به ارز کشور دیگر گفته می شود. امروز، ارز خارجی – همچنین به نام فارکس یا FX – به طور کلی اشاره به معاملات با ارزهای بین المللی دارد. این می تواند به ارزهای معاملاتی اشاره کند، جایی که سرمایه گذاران به خرید و فروش ارزهای مختلف برای ایجاد سود کمک می کنند.  فارکس می تواند بسیار مهم باشد اگر شما زندگی می کنید و یا خانواده خود را در خارج از کشور، سرمایه گذاری در یک کشور خارجی و یا پرداخت مشتریان و یا تامین کنندگان در سراسر جهان از وظایف فارکس می باشد.

بازار ارز خارجی چگونه کار می کند؟

بازار فارکس بزرگترین بازار مالی در جهان است که شرکت های سرمایه گذاری در شرکت های خارجی یا خدمات خارجی را شامل می شود. گردشگران برای تبدیل ارزهای گوناگون، برای سفرهای خود به سراسر جهان، به صرافی های معتبر مراجعه کرده و تمام کارهای خود را در آنجا انجام می دهند.

عوامل موثر بر اینکه چگونه ارز خارجی در برابر دیگران تاثیر می گذارد، فضای سیاسی، قیمت ها و نرخ تورم، سیاست خارجی و سیاست پولی و نسبت قیمت صادرات به واردات است. عوامل مؤثرتر از اعتماد مصرف کننده در مورد اقتصاد و رشد اقتصادی، قدرت سایر ارزها، گمانه زنی سرمایه گذاران و اخبار روزانه در مورد بلایای طبیعی، انتخابات و سیاست های جدید دولت است.

هر کدام از ما کلمه صرافی کم و بیش به گوشمان خورده است ، افراد برای انجام کارهای ارزی به صرافی ها مراجعه میکنند. صرافی در ایران نیز رواج داشته و یکی از شغل های پر درآمد به شمار میرود. گروهی از صرافی ها که مجوز آن ها فقط برای خرید و فروش فیزیکی ارز صادر شده و مجوز حضور در معاملات الکترونیکی را ندارند.

گروه بعدی از صرافی ها ، هم به صورت فیزیکی خرید و فروش فیزیکی ارزهای معتبر جهانی مشغول بوده و هم مجوز حضور در مبادلات الکترونیک یا همان حوالجات را دارا هستند.

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *