تشخیص دلار تقلبی

صرافی و و ظایف آنها

 نمایندگی های ارز خارجی  یا صرافی ها روند اقتصاد ما را تغییر داده است. آنها چه کسانی هستند؟ چگونه سود خود را انجام می دهند؟ چه کسی می تواند برای تبدیل ارز به آنجا برود؟  صرافی ها ،نمایندگی مجاز و فروش، توسط بانک های استخدام شده برای خرید و فروش ارز می باشند. اکثر صرافی ها  احتمالا نمایندگی های بین بانکی هستند که با بانک های دیگر تجارت می کنند.
 گردشگران برای تبدیل ارزهای گوناگون، برای سفرهای خود به سراسر جهان، به صرافی های معتبر مراجعه کرده و تمام کارهای خود را در آنجا انجام می دهند. اگر برای سفر خود نیاز به تبدیل ارز پیدا کردید صرافی پارسه جزء معتبرترین صرافی ها می باشد.
نمایندگی های بین بانکی فقط برای بانک ها کار می کنند – خارجی ها و همچنین بانک های انگلیس مانند Midland و Barclays – و کسانی که در لندن قرار دارند باید از قوانین بانک انگلیس اطاعت کنند. برخی از موسسات مالی اتاق های خرید را دارند و بعضی از بانک ها گاهی از کارگزاران تخصصی می خواهند که قیمت های دیگر بانک ها را ارائه دهد.
وظیفه صرافی ها  در حیطه مبادلات ارزی بوده که  علاوه بر تبدیل ارزها به یکدیگر، نقل و انتقال پول به نقاط دیگر از جمله وظایف صرافی ها می باشد. صرافی ها  وظیفه داد و ستد پول را بر عهده دارند در دوران تحریم  نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارند. 

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *