سرنوشت دلار ۴۲۰۰ تومانی چه می شود ؟

فروش دلار 4200 تومانی

فروش دلار ۴۲۰۰ تومانی در صرافی ها

فروش دلار ۴۲۰۰ تومانی هم اکنون در صرافی های مجاز انجام می شود . در خصوص پیش بینی قیمت دلار که آیا با نرخ ۴۲۰۰ تومان باقی خواهد ماند یا خیر بهتر است به بررسی عوامل موثر در تورم و نابه سامانی اقتصادی بپردازیم تا متوجه شویم که با جلوگیری از چه عواملی می توانیم از نرخ دلار را ثابت نگه داریم .

ارتباط فروش دلار ۴۲۰۰ تومانی با اقتصاد

 

مهم ترین عوامل اثر گذار در اقتصاد :

سبب مشکلات و بحران های ارزی را نمی توانیم تنها یک عامل بدانیم ولی مهم ترین ریشه ای که التهاب های ارزی را افزایش می دهد را باید در ۱۲ سال پیش جستجو کرد وگرنه این شدت ار بحران ها و التهابات یک شبه اتفاق نمی افتد .

فروش دلار 4200 تومانی

عامل دوم ماهیت نقدینگی می باشد و این ماهیت نقدینگی مانند یک مسکن عمل می کند که اثر تورم رشد نقدینگی را از بین می برد و به قدرت خرید عامه ی مردم منجر نشود .

با توجه به جلوگیری از کار صرافی های غیر مجاز و ایجاد سامانه نیما و همچنین به کار گرفتن صرافی های مجاز برای فروش دلار ۴۲۰۰ تومانی به وارد کنندگان لوازم ضروری و پر مصرف ، باز هم نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد که نکند این تصمیم هم به حاشیه برود .

برای این که این تصمیم به حاشیه نرود نیازمند این است که دولت با اقتدار وارد این میدان بشود و همه ی توان خود را برای این تصمیم و این کار بگذارد تا برای همیشه به این نا هماهنگی و نوسانات پایان دهد و ارز را تک نرخی کند و دلار ۴۲۰۰ تومان ثابت بماند .

یک موضوع مهم که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که فقط با دستور دادن نمی شود اقتصاد کشور را کنترل و اداره کرد .
یک حرف را همیشه دولت به مردم یادآور شده که باید از اقتصاد دستوری دوری کنیم ولی در حال حاضر با شرایط کنونی دولت مجبور است که با این زوش اقتصاد را اداره کند .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *