قاچاق ارز در صرافی های غیر مجاز

قاچاق ارز در صرافی های غیر مجاز

صرافی ها موظفند که پس از پایان زمان مجوز فعالیت خود نسبت به تمدید آن اقدام نمایند . در غیر این صورت آن صرافی به عنوان یک صرافی غیر مجاز شناخته شده و انجام هرگونه فعالیت در خصوص ارز در آن صرافی به منزله قاچاق ارز می باشد . و افرادی که خلاف این موضوع عمل کنند با برخورد نیروی انتظامی روبه رو می شوند .

در همین راستا دو نفر در کرج دستگیر شدند . علت دستگیری این دو تن نیز فعالیت در حوزه ارز در صرافی بود که مجوز خود را تمدید نکرده بود . فرمانده نیروی انتظامی استان البرز پس از دستگیری این دو نفر بیان کرد که این صرافی به صورت غیر مجاز و غیر قانونی در حال فعالیت بود که پس از بررسی دقیق و کشف مبلغی بیشتر از دویست و هجده هزار دلار و روشن شدن صحت موضوع ، پلیس به دستگیری این افراد پرداخت .

هم اکنون این پرونده به بخش تعزیرات حکومتی جهت بررسی بیشتر تحویل داده شده است . فرمانده نیروی انتظامی استان البرز – سردار عباسعلی محمدیان – در ادامه این نکته را نیز یاداور شد که : در حال حاضر طرح های زیادی در این استان در حوزه نطارت بر ارز و کالای قاچاق در دستورالعمل اجرایی اداره مبارزه با قاچاق و نظارت بر صرافی ها و فعالان بازار ارز قرار گرفته است .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *