قیمت ارز دوباره ارزان شد

قیمت ارز دوباره ارزان شد

قیمت ارز دوباره ارزان شد !!

بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز قیمت ارز دوباره ارزان شدو افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

برهمین‌ اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۵۷۶ تومان و ۷ ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۱۲۷ تومان و ۴ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۶ هزار و ۳۱۹ تومان و ۷ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

قیمت خرید امروز دلار و یورو و پوند در بانک‌ها نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۱۰۰ تومان کاهش داشته است.

برهمین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها، ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *