قیمت دلار ۹ آبان ۹۷

قیمت دلار 9 آبان 97

قیمت دلار ۹ آبان ۹۷ 

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌ شود.
در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۸۰ هزار تومان فروخته می‌ شود.
هر گرم طلای ۱۸عیار ۴۳۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار های جهانی با قیمت ۱۲۳۰ دلار معامله می‌ شود.
قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۷۸۴ تومان اعلام شده است . در معاملات رسمی، قیمت درهم امارات نیز ۱۱۴۳ تومان اعلام شده است . ضمن اینکه پوند انگلیس نیز در مرکز مبادلات ۵۳۹۰ تومان قیمت خورد.

قیمت دلار در صرافی ها

قیمت دلار امروز در صرافی ها ۱۳٫۳۰۰ تومان ( خرید ) و ۱۳٫۴۰۰ تومان ( فروش ) نرخ گذاری شد . اما این رقم در بازار آزاد کمی بیشتر از قیمت ۱۵/۰۵۰ تا ۱۵/۱۰۰ تومان داد و ستد شد. قیمت یورو هم ۱۵٫۲۰۰ ( خرید ) و ۱۵٫۳۰۰ تومان ( فروش ) در صرافی ها ثبت شد که در بازار آزاد تا ۱۶٫۵۰۰ تا ۱۶٫۸۵۰ تومان به صورت نقدی داد و ستد شد.

قیمت فعلی دلار در بازار آزاد: ۱۵/۰۵۰ تا ۱۵/۱۰۰ تومان

قیمت خرید دلار توسط بانک ها
شعب ارزی بانکها امروز دلار را ۱۰ هزار و ۸۲۰ تومان و یورو را ۱۲ هزار و ۳۲۷ تومان از مردم میخرند.
بعد از شتاب ریزش قیمتها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز های خانگی، بانک مرکزی از بانکها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.
برهمین اساس شعب ارزی بانکها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام میکنند. دستور بانک مرکزی به بانک ها بعد از آن صادر شد که صرافی ها از خرید ارز های مردمی خودداری و میدان را به دلال ها واگذار کرده بودند.
امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۸۲۰ تومان و ۳ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۳۲۷ تومان و ۵ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۸۸۶ تومان و ۶ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند. نرخ های امروز نسبت به روز گذشته اندکی کاهش داشته است.

 

منبع: تیتر آنلاین

صرافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *