قیمت گوشی با جیب مردم همراهی نمی کند!

قیمت گوشی با جیب مردم همراهی نمی کند!

قیمت گوشی با جیب مردم همراهی نمی کند!

این کالا با افزایش نرخ ارز چقدر گران شده و در توان خرید بسیاری از مردم حتی طبقه متوسط نیست، ارز مرجعی که دولت برای آن در ابتدای تلاطمات ارزی اختصاص داد نیز تنها به رانت برای عده ای تبدیل شد و نتوانست قیمت این کالای مهم را کنترل کند. تا به امروز راه‌های دولت برای کنترل بازار موبایل بی نتیجه بوده و دست مردم از خرید آن کوتاه‌تر از قبل شده است.

قیمت گوشی همچنان بالاست و قیمت گوشی با جیب مردم همراهی نمی کند!

برای آخرین اطلاع از قیمت گوشی تلفن همراه سری به بازار تلفن همراه زدیم تا قیمت‌ها را از نزدیک مقایسه کنیم. نکته عجیب این است که برخی از گوشی‌ها در هر فروشگاه قیمت‌ اش متفاوت است،

به عنوان مثال گوشی سامسونگ مدل A۷۲۰۱۸ در یک فروشگاه با قیمت ۳/۷۵۰/۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده و در فروشگاه دیگر۳/۶۵۰/۰۰۰ و در برخی از فروشگاه‌ها نیز به ۳/۲۰۰/۰۰۰ نیز می‌رسد، علت این تفاوت قیمت را از یکی از مغازه داران پرسیده و او پاسخ جالبی داد، محمد می‌گوید این تفاوت قیمت به علت در اختیار گرفتن ارز مرجع توسط برخی شرکت‌هاست و برخی دیگر نیز که ارز مرجع نگرفته‌اند همین گوشی را با قیمت بالای ۴ میلیون تومان به فروش می‌رسانند.

قیمت گوشی با جیب مردم همراهی نمی کند!  ، که این خبر غمناک ترین خبر برای ما ایرانی هاست که حتی نمیتوانید گوشی با مدلی هم میخواهیم نمیتوانیم بخریم.

برای اطلاع از آخرین اخبار های روز ارز با صرافی پارسه در ارتباط باشید ، صرافی پارسه در زمینه خدمت رسانی در زمینه تبادل ارز ، و … به شما عزیزان آماده است.

 

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *