مدل جدید بانک مرکزی برای صرافی‌ها

مدل جدید بانک مرکزی برای صرافی‌ها

مدل جدید بانک مرکزی برای صرافی‌ها

یکی از مقامات مسئول در بانک مرکزی درباره مدل جدید کار صرافی ها این طور گفته است: بانک مرکزی برای ادامه کار صرافی ها مدل جدیدی تدوین کرده است، که اطلاعات این بخش نامه در روزهای پیش رو در اختیار صرافی ها قرار داده میشود. دولت و بانک مرکزی بر این باورند که خدماتی که صرافان ارائه میکنند مکمل کاری در نظام بانکی می باشد. با وجود این توصیفات میتوان به اهمیت صرافی ها  پی برد.  صرافی‌ها از دیدگاه بانک مرکزی و دولت ، از جایگاه خاصی برخورداربوده و نقش اساسی در اقتصاد کشور دارند. به‌ گفته این مقام مسئول در بانک مرکزی، مدل کاری که برای  صرافی‌ها مبنی بر یکسان سازی نرخ ارز  تدوین شده ، نظر صرافان هم در آن دخیل می باشد..
 
 
حال و هوای تازه صرافی‌ها: با توجه به حال و هوای جدید صرافی‌ها  بخشنامه ای که از طرف  بانک مرکزی به آنها ابلاغ شده است، اشاره به این موضوع دارد که بازرگان می‌تواند پروسه انتقال ارز را از طریق صرافی خود پیگیری کند، این مقام مسئول در تکمیل این بخشنامه چنین گفته است :  بازرگانان وثایقی را  باید برای ضمانت در نزد بانک مرکزی به امانت گذاشته و پس از آن برای گرفتن حواله به صرافی مورد انتخاب خود مراجعه کنند. بارزگانان بعد از این که کالای خود را از گمرک ترخیص کرده با ارائه مدارک مورد نیاز و برگ سبز گمرکی میتوانند به بانک مراجعه کرده و وثایق خود را آزاد کنند.

مدل جدید بانک مرکزی برای صرافی‌ها

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام :صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *