نرخ روز دلار

نرخ روز دلار

نرخ روز دلار باز هم افزایش یافت و دلار به قیمت بالای ۶۶۰۰ تومان رسید . قیمت دلار چیزی در حدود چهل و پنج روز بود که با نرخ ثابت رد و بدل می شد . اما در حال حاضر باز هم روند دلار به یک روند رو به رشد تبدیل شده است . به عبارتی باید بگوییم که دلار به نرخ ۴۲۰۰ تومان دیگر در بازار وجود ندارد و فقط اسم آن را می شنویم . در حال حاضر ارز موجود در بازار به قیمت ۴۲۱۹ تومان می باشد .

به گزارش بانک مرکزی نرخ دلار امروز مورخ پنجشنبه ۱۷/۰۳/۹۷ به مبلغ ۴۲۱۹ تومان اعلام شد . این رقم نشان دهنده رشد قیمت دلار در حدود ۲۰ تومان در مدت زمان حدودا ۱۶ روز می باشد . نکته ای در اینجا قابل ذکر است و آن هم این است که تعیین نرخ های مرجع توسط بانک مرکزی به این معنا نیست که افراد تمام مبادلات ارزی خود را با این نرخ انجام دهند .

حضور دلالان سبب رشد نرخ روز دلار

حضور دلالان سبب رشد نرخ روز دلار

همه می دانیم که مدتی است که خرید و فروش ارز برای صرافی ها ممنوع شده است و بر همین اساس تمام نقل و انتقالات و خرید و فروش های ارزی باید از طریق سامانه نیما صورت بگیرد . اما باز با این حال مبادلات ارزی در بازار ارز توسط دلالان به چشم می خورد . همین امر سبب غیر شفاف ماندن بخشی از مبادلات ارزی کشور می شود .

همین امر می تواند علاوه بر غیر شفاف ماندن بخشی از مبادلات ارزی کشور ، سبب به وجود آمدن تلاطم در بازار ارز و نرخ دلار شود . پس می توانیم بگوییم حضور دلالان عامل مهمی برای بالا رفتن نرخ دلار در بازار ارز می باشد . در حال حاضر با توجه به این عوامل که در بالا به آن اشاره داشتیم ، قیمت دلار به رقم ۶۶۰۰ تومان نیز رسیده است .

بنابراین این بانک ها هستند که ارز با نرخی کمتر را از فروشندگان ارز می خرند و سپس آن را با احتساب مبلغی به عنوان کارمزد به افراد متقاضی برای خرید ارز می فروشند . در حقیقت بانک ها دلار را با نرخی در حدود بیست و دو تومان ارزان تر می خرد و آن را به نرخ ۴۲۴۰ تومان می فروشند .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *