نرخ لحظه ای ارز

صرافی و اعلام نرخ لحظه ای ارز

تئوری های زیر تغییرات نرخ لحظه ای ارز را در یک رژیم ارز شناور شناخته می شود ،  شرایط همبستگی بین المللی: پارتی قدرت نسبی، نرخ بهره، تاثیر فیشر داخلی، اثر فیشر بین المللی. گرچه تا حدودی نظریه های فوق الذکر به تغییرات نرخ ارز مبادرت می کنند، اما این نظریه ها به دلیل فرضیات چالش برانگیز [به عنوان مثال جریان آزاد کالاها، خدمات و سرمایه]، که به ندرت در دنیای واقعی به دست می آید، بی نظیر است.
مدل بازار دارایی: ارزها را به عنوان یک کلاس مهم دارایی برای ساختن اوراق بهادار سرمایه گذاری می کند. قیمت دارایی عمدتا تحت تأثیر تمایل مردم برای نگهداری مقادیر موجود از دارایی ها است که به نوبه خود بستگی به انتظارات آنها نسبت به ارزش آینده این دارایی ها دارد. مدل بازار دارایی نرخ ارز تعیین می کند که “نرخ ارز بین دو ارز نشان دهنده قیمت است که فقط مقادیر عرضه و تقاضا برای دارایی هایی که در آن ارزها تعریف می شود، را تعادل می دهد”. که تعادل عرضه و تقاضا بر عهده دولت بوده که توسط بانک مرکزی اجرا میشود.
 از مدل های بالا قابل درک است که بسیاری از عوامل اقتصاد کلان بر نرخ ارز تاثیر می گذارند و در پایان قیمت های ارز ناشی از نیروهای دوگانه تقاضا و عرضه می باشد. بازارهای ارز جهان را می توان به عنوان یک ذوب بزرگ ذوب شده مشاهده کرد: در یک ترکیب بزرگ و همیشه در حال تغییر از وقایع کنونی، عوامل عرضه و تقاضا به طور مداوم تغییر می کنند و قیمت یک ارز در رابطه با دیگری تغییر می کند.
سیاست های موثر بر مبادلات ارز : (a) سیاست اقتصادی، منتشر شده توسط سازمان های دولتی و بانک های مرکزی، (ب) شرایط اقتصادی، که عموما از طریق گزارش های اقتصادی و سایر شاخص های اقتصادی نشان داده می شود.

برای اجرای سیاست های دولت نیاز به نهادهای غیر دولتی بوده که دولت را در این زمینه یاری کند که این نهادها صرافی نام داشته و  در اقتصاد هر کشور نقش بسزایی دارند.   علاوه بر تبدیل ارزها به یکدیگر، نقل و انتقال پول به نقاط دیگر از جمله وظایف صرافی ها می باشد.  صرافی ها  وظیفه داد و ستد پول را بر عهده دارند در دوران تحریم  نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارند.

 

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *