نرخ واقعی ارز چقدر است؟

نرخ واقعی ارز

نرخ واقعی ارز چقدر است؟

عوامل مختلفی در ساماندهی ارزی موثر بوده اما مهمترین اقدام بانک مرکزی توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان در این حوزه بوده است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تغییر رئیس کل بانک مرکزی و عمل به رهنمودهای رهبری به بهبود وضعیت بازار ارز و کسب موفقیت‌هایی در این زمینه منجر شده است، عنوان کرد: دلار در مسیر واقعی شدن نرخ خود قرار گرفته و به زودی تنش‌ها پایان می‌یابد.

نرخ ارز نیمایی با مقداری نوسان می‌تواند قیمت واقعی دلار باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص تک نرخی شدن ارز، گفت: اگر دولت کالاهای اساسی که برای آن ارز ۴٢٠٠ تومان در نظر گرفته شده را تامین کرده و مابه تفاوت ارز ۴٢٠٠ تا ٨ هزار تومان را به نسبت سهم خانواده‌ها و هر کد ملی به حساب هر فرد ایرانی واریز کند و آن‌ها نیز بتوانند مبلغ را مدیریت کنند بهترین راهکار برای تک نرخی شدن ارز را پیگیری کرده است.

ساماندهی بازار ارز و سکه بازارهای موازی را نیز به سمت ثبات نرخ‌ ها هدایت خواهد کرد.

ساماندهی نرخ ارز در ماه‌های اخیر از سوی بانک مرکزی با تغییر استراتژی نشان داد توجه به معنویات رهبری در هر حوزه ای می‌تواند راهگشا باشد.

برای باخبر شدن از اخبار های روز ارز میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید تا در جریان نرخ های ارز باشید و اخبارهای روز درمورد نرخ ارز مطالعه کنید.

کافیست با صرافی پارسه در ارتباط باشید و ما را دنبال کنید.

مرجع خبر : وانا

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *