نقش صرافی ها در اقتصاد کشور

نقش صرافی ها در اقتصاد کشور

انواع بازارهای ارز خارجی

بازارهای ارز خارجی به صاحبان کسب و کار برای خرید ارز در کشور دیگر اجازه می دهند ، به طوری که می توانند در آن کشور تجارت کنند. بازار FX که بازار فارکس نیز نامیده می شود، یک شبکه جهانی معامله گران ارز است که برای انجام این معاملات در سراسر ساعت کار، نرخ ارز را برای ارزهای جهانی هدایت می کند.
 
بازار نقطه
این سریعترین معاملات مربوط به ارز در بازارهای خارجی است. این معاملات شامل پرداخت فوری در نرخ ارز فعلی است که همچنین نرخ نقطه نیز نامیده می شود. بازار نقدی یک سوم کل اوراق بهادار را تشکیل می دهد و معاملات معمولا در عرض دو روز از قرارداد انجام می شود.
بازار آتی
همانطور که از نامش بر می آید، این معاملات شامل پرداخت آینده و تحویل در آینده با نرخ مبادله توافق شده می باشد.
بازار به جلو
این معاملات مشابه بازار Futures است به جز یک تفاوت مهم – شرایط بین دو طرف قابل مذاکره است. به این ترتیب، می تواند مورد مذاکره و متناسب با نیازهای شرکت کنندگان قرار گیرد. در بسیاری از موارد، این نوع از بازار شامل یک مبادله ارز می شود، که در آن دو واحد مبادله ارز را برای مدت زمان مورد توافق مبادله میکنند.
صرافی ها به دلیل مشکلات زیاد در بازار ارز مانند مشکلات و تهدید های سیاسی ، اقتصادی ، کمبود عرضه ارز و وابستگی بیشتر کشور به واردات محصولات خارجی روزهای سختی را سپری می کنند.
  تقریبا پنج نوع دارایی وجود دارد که روزانه از بازارهای ارز خارجی استفاده می کنند. بانک های تجاری رهبران این بازار بوده و منبع اصلی معاملات ارز هستند. بانک های مرکزی بازیکنان رسمی در این بازار هستند و هر کشور دارای یک بانک مرکزی برای مدیریت عرضه و تقاضا است که در این میان باید بانک ها به روز بوده و نرخ ارز را در هر لحظه به صرافی ها اعلام کنند.
بعد از بانک مرکزی که عهده دار تعادل سیاست های عرضه و تقاضای ارز می باشد، صرافی ها نقش زیادی در اقتصاد کشور دارد با وجود این اوصاف به نقش صرافی ها در اقتصاد کشور  پی خواهید برد.

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *