نقش صرافی ها در ایران

نقش صرافی ها در ایران

بانک مرکزی ایران (CBI) بازار فارکس غیر دولتی را از خرید، فروش و انتقال ارزهای خارجی به منظور تنظیم و ثابت نمودن نرخ ارز ممنوع کرده است.  هفته گذشته، یک دلار آمریکا برای ۶۱۰۰۰ ریال معامله شد بیش از نیمی از ارزش ریال در سال گذشته بود. اعلامیه CBI اعلام کرد که دستورالعمل های جدید مربوط به معاملات ارز بر مبنای اینکه مراکز مبادله خصوصی از معاملات ارز ممنوع خواهد شد، فرصت دارند تا در فعالیت های مالی بین المللی شرکت کنند. دستورالعمل های جدید تعریف شغل مرکز مبادلات را دوباره تعریف می کنند و “آنها ممکن است نقش واسطه ای برای مواردی که بانک های ایران با برخی از بانک های خارجی ارتباط برقرار نمی کنند، تعریف کنند.

صرافی ها کارشان در حیطه مبادلات ارزی می باشند تا با وجود آنها روال کار مبادلات تسریع شود. علاوه بر تبدیل ارزها به یکدیگر، نقل و انتقال پول به نقاط دیگر از جمله وظایف صرافی ها می باشد.

  این بیانیه هشدار داد که اگر مردم به این قاعده پی نبرند، ممکن است برای “قاچاق” تحت تعقیب قرار گیرند. CBI اعلام کرد که تمام صرافی ها  نیز باید درآمد صادرات خود را به چرخه اقتصادی کشور، از طریق روش های تعیین شده توسط بانک مرکزی، بازگردانند.
بازار فارکس بزرگترین بازار مالی در جهان است که شرکت های سرمایه گذاری در شرکت های خارجی یا خدمات خارجی را شامل می شود. گردشگران برای تبدیل ارزهای گوناگون، برای سفرهای خود به سراسر جهان، به صرافی های معتبر مراجعه کرده و تمام کارهای خود را در آنجا انجام می دهند.
همچنین تمام سفارشات خرید برای واردات، از جمله کسانی که در مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی هستند، باید به طور رسمی ثبت نام کنند، پولی که به طور انحصاری توسط بانک ها یا مرکز مرکزی تعیین شده توسط CBI ارائه می شود.
 
مبادله مبادله ای که بعضی از آن با بانک ها وابسته است به طور سنتی نقشی مهم در انتقال پول به واردکنندگان ایفا کرده است، به خصوص در طول سال های طولانی تحریم زمانی که بانک های ایران از بازارهای مالی جهانی قطع شدند.

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

 

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *