پایین آمدن قیمت دلار

پایین آمدن قیمت دلار در بازار ارزی ایران

 

خوشبختانه شاهد این هستیم که نرخ ارز در روز جاری کاهش چشم گیری داشته است و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

چرا که با این تغییرات روزنه‌ های امید برای بازار‌ ها بخصوص بازار مسکن بوجود خواهد آمد و اتفاقات ناخوشایندی که در چند ماه گذشته در کشور رخ داد و عده افراد سودجو از این اوضاع بنفع خودشان و بضعف مردم استفاده کردند، متوقف خواهد گردید.

کاهش قیمت دلار که از عصر روز گذشته آغاز شده، تعداد زیادی را برای فروش دلار های خانگی‌شان در شهر های مختلف به صرافی ها کشانده است. رسانه‌ های ایران از تجمعات پرتعداد برای فروش دلار در خیابان‌ ها خبر می‌ دهند اما برخی می‌ گویند که علاوه بر چند قیمتی بودن دلار، بسیاری از صرافان نیز حاضر بخرید نیستند.

در چند ماه گذشته بعلت بالا بودن نرخ ارز و سکه شاهد این بودیم که سرمایه داران، مبالغ خود را از حوزه‌ مسکن خارج و بسمت اینگونه بازار‌ های پر رونق حواله کردند، اما هم اکنون امید واریم که با این اتفاقات خوشایند، رونق به بازار مسکن باز گردد.

البته در این میان دلالان از این‌ که مردم به آن ها دلار یا یورو نمی‌ فروشند و فقط دنبال خرید یا پرسوجو هستند، عصبانی شده و بدنبال آشفته کردن و بهم ریختن جو میباشند.

قیمت نرخ ارز امروز

بازار ارز امروز (پنج شنبه) با معامله دلار با نرخ حدود ۸۱۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان همراه شد و این نرخ در برخی معامله ها به ۷۹۵۰ تومان هم رسید. این در حالیست که قیمت دلار طی هفته‌ های گذشته با روندی روبه رشد تامرز ۹۰۰۰ تومان پیش رفت، ولی در هفته جاری تا حد زیادی از التهابات بازار کم گشته و در دو روز پیش با شیب ملایم نزولی همراه گردیده است.

 

برای اطلاع از اخبار های جدید درباره ی نرخ دلار و ارزهای دیگر میتوانید به سایت صرافی پارسه مراجعه کنید.

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *