ارز مسافرتی / یورو گران شد

ارز مسافرتی / یورو گران شد

ارز مسافرتی / یورو گران شد

شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز میکنند.

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت ۱۱ صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک های عامل آغاز میشود. گفتنی است، تجربه هفته های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران میتوانند ارز بفروشند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ هزار و ۴۳۰ تومان و ۳ ریال میفروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان میرسد. نرخ امروز نسبت به روز گذشته با افزایش ۴۳۹ تومانی همراه بوده است.

گفتنی است، امروز قیمت یورو در صرافی های دولتی ۱۳۱۷۰ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز ۴۳۰ تومان افزایش داشته است. البته یورو از مردم ۱۳ هزار و ۵۰ تومان خریداری میشود.

با اعلام قیمت امروز فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانکی و البته آغاز معاملات صرافی های دولتی، مشخص شد که امروز قیمت فروش یورو مسافرتی گران تر از فروش یورو در صرافی های دولتی است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند میتوانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

خبر بر گرفته شده از خبرگزاری تسنیم. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرخ ارز میتوانید با صرافی پارسه در اتباط باشید و ما را دنبال کنید.

 

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *