افزایش تقاضای حواله ارز

افزایش تقاضای حواله ارز

افزایش تقاضای حواله ارز در پایان سال میلادی

دبیرکل کانون صرافان افزایش تقاضا برای حواله های ارزی از بانکها و صرافی‌ های مجاز را در پایان سال میلادی امری طبیعی عنوان کرد.

با توجه به تسویه‌ های تجاری پایان سال میلادی، افزایش تقاضا برای حواله‌ های ارزی و مسافرت‌ ها از بانک‌ ها و صرافی‌ های مجاز امری طبیعی و بدیهی است.

پس از اتمام تعطیلات سال نو میلادی و با فروکش کردن تقاضای یاد شده و افزایش عرضه ارز صادرکنندگان غیر نفتی، عرضه ارز به سمت اقتصاد کشور بطور چشمگیری تقویت میشود و اثرات مثبت خود را بر نرخ ارز خواهد گذاشت.

برای حواله ارزی در صرافی پارسه سود تعیین شده به مقدار کمی است که می توانید با اطمینان خاطر و سود کم این کار را انجام دهید ، برای هر یک از ما سودی که برای حواله ارزی با مقدار پولی که حواله می کنیم مهم است.

ممکن است در صرافی ها مقدار پولی که حواله میکنیم با سودی که می پردازیم خیلی بیشتر باشد ، ولی در صرافی پارسه اینگونه نیست با توجه به پولی که حواله میکنید به میزان سود به صرفه هم برای شما و هم برای صرافی در نطر گرفته می شود.

محصوصا در این زمان که پایان سال میلادی هستید و افزایش تقاضای حواله ارز گرم است و صرافی ها برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنند سود بیشتری می گیرند اما با مراجعه به صرافی پارسه میتوانید سود کمتری بپردازید جوری که هم شما و هم صرافی رضایت داشته باشد.

همچنین مدت زمان حواله ارزی در صرافی پارسه در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد و سرعت غیر قابل وصف ارز به محل مورد نظر حواله میشود.

برای انجام حواله ارزی میتوانید با راه های ارتباطی که در سایت ذکر شده است در ارتباط باشید.

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *