تزریق ۸ میلیارد دلار ارز به بازار

توزیع دلار تک نرخی

تزریق ۸ میلیارد دلار ارز به بازار

توزیع دلار تک نرخی ، صرافی ها تقریبا از ابتدای امسال ( ۱۳۹۷ ) نسبت به انجام بسیاری از مسئولیت های سابق خود مانند خرید و فروش ارز ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، تبدیل ارز ، حواله ارز و … محدود شدند .

دلیل اصلی این کار از این بود دولت و بانک مرکزی بتوانند نظارت دقیق تری بر روی کار صرافی های سراسر کشور داشته باشند . این کار و همچنین توزیع دلار تک نرخی ۴۲۰۰ تومانی سبب شد که فضای بازار ارز تا حد زیادی به آرامش برسد .

متاسفانه تا قبل از اعمال این محدودیت ها ، برخی از صرافی های مجاز با انجام فعالیت های غیر صحیح در میان آن بحبوحه شدید در بازار ارز بیشتر از دلالان و صرافی های غیر مجاز به اقتصاد کشور ضربه وارد کردند . بنابر این می توانیم بگوییم که شاید این گونه از صرافی ها به درستی محدود شدند .

فعالیت صرافی های سراسر کشور هم اکنون به انجام برخی از فعالیت های واسطه گری در سامانه نیما محدود شده است . در حال حاضر صرافی ها واسطه هایی در میان تبادلات ارزی بین صادر کنندگان و وارد کنندگان در سامانه نیما هستند .

قابل ذکر است که پس از اعمال قوانین فوق و تک نرخی شدن ارز در تاریخ بیست و یک فروردین نود و هفت ، تا به حال مبلغ هشت میلیارد دلار ۴۲۰۰ تومانی از سمت دولت به بازار ارز تزریق شده است . که رقم قابل توجهی است .

از نظر بسیاری از کارشناسان و اقتصاد دانان اعمال قوانین فوق کمک بسیار زیادی به مساعد شدن وضعیت در بازار ارز کرده است و به نحوی بازار را هم اکنون به یک آرامش نسبی رسانده است .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *