التهاب ارزی

 

دلیل التهاب ارزی توسط صرافی ها

در چند ماه گذشته شاهد وضعیت نامناسبی در بازار ارز بودیم . که قیمت هر دلار به قیمت نجومی ۶۲۰۰ هزار تومان رسیده بود که به نظر اقتصاد دانان عواقب بدی را در پی داشته باشد.  و همچنین به گفته ی بانکداری وضعیت نامناسبی در بازار ارز بودیم.

هم اکنون در بازار ارز دلار ۴۲۰۰ تومانی وجود ندارد و صرافی ها ارز را با قیمت ۵۲۰۰ تا ۵۷۰۰ تومان خرید و فروش میکنند. چون که صرافی ها می گویند بانک داری مرکزی دلار ۴۲۰۰ تومانی را وارد نکرده و همه ی صرافی دلار را به قیمت ۵۰۰۰ هزار تومان به بالا عرضه می کنند.

در مقابل بانک مرکزی نیز اعلام کرده که همه باید این قانون تک نرخی شدن ارز را عایت کرده  و ظرف روزهای آینده نیز دلارهای ۴۲هزار ریالی را به بازار تزریق می کند اما نه به صرافی ها .

فروش سکه برای صرافی ها

بانک مرکزی به صرافی ها گفت که فعلا مشغول به سکه فروختن باشند.

این اتفاق باعث پیش آمدن این سوال می شود که آیا صرافی ها دلیل اصلی التهاب ارز هستند؟

در این شرایط که بازار ارز بسیار پر تشویش بودصرافی ها هیچ نوع همکاری با بازار ارز نداشتند و به اعتقاد برخی از کارشناسان بازار ارز براین است که اغلب صرافی ها در این روزهای خاص  به متقاضیان اصلی ارز، خدماتی ارائه نمی کردند اما برای دلالان ارزی فضا مناسبی را بوجود آورده بودند. تا جایی که برخی از آنها صرفا به سوداگری روی آورده بودند تا اجرای وظایف قانونی خود.

بنابراین بانک مرکز برای کنترل بازار ارز و کوتاه کردن دست سودا گران  ، فعلا داد و ستد سکه را برای صرافی ها مجاز دانسته است و باید آنها منتظر بازتعریف فعالیت صرافی ها از سوی بانک مرکز باشند .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

 

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *