راهکار ثبات قیمت کالاها در بازار

راهکار ثبات قیمت کالاها در بازار

راهکار ثبات قیمت کالاها در بازار

راهکارثبات قیمت کالاها در بازار ، قیمت ارز همچنین جلوگیری از ایجاد تلاطم راهکار‌های اصلی رفع نابسامانی‌های موجود و بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

وی با اشاره به راهکار‌های لازم برای حفظ ثبات قیمت‌ها، بیان کرد: باید نحوه واردات کالا‌های اساسی با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی و توزیع یارانه به اقشار ضعیف جامعه مورد بررسی قرار گیرد. همچنین ساز و کار‌هایی مانند تعریف کارت رفاه، شناسایی اقشار ضعیف جامعه و ایجاد زیرساخت‌های مناسب شبکه توزیع از اهمیت بسیار برخوردار است.

دوفوریت تامین کالا‌های اساسی

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: بهترین راهکار برای توزیع کالا‌های اساسی استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها و ایجاد زیرساخت‌های انفورماتیک است تا بتوان از این طریق کالا‌ها را رهگیری کرد در حال حاضر باید تمام تلاش خود را به کاربریم تا ثبات بازار حفظ شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در تهران روزانه ۳۰ تن گوشت قرمز مصرف می‌شود بنابراین توزیع ۲ درصد کالای احتکاری در این وضعیت تاثیر چندانی در ساماندهی بازار ندارد.

ذخیره سازی کالا‌های اساسی موردنیاز شب عید انجام شده است؟

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره کالا‌های اساسی موردنیاز شب عید، عنوان کرد: اگرچه اقداماتی برای تامین کالا‌های مورنیاز مردم در ماه پایانی سال انجام شده است، اما نیاز است امنیت و ثبات نسبی که در حال حاضر به بازار تزریق شده ادامه داشته باشد در غیر این صورت اگر بازار ارز بی‌ثبات شود کالای اساسی به هر میزان که برای شب عید تدارک دیده شود جوابگوی نیاز مردم نیست چراکه تقاضای مازاد و تورم روانی ایجاد خواهد شد.

برای اطلاع از خبر ارز و قیمت ارز های مختلف میتوانید صرافی پارسه را دنبال کنید تا از اخبار روز و قیمت کالاها نزدیک عید باخبر شوید و با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

منبع خبر : خبرگزاری دانشجو 

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *