راه حل های تازه برای تامین ارز دانشجویی

راه حل های تازه برای تامین ارز دانشجویی

راه حل های تازه برای تامین ارز دانشجویی

صرافی ها خدمات مختلفی ارائه می دهند که یکی از مهم ترین آن ها حواله ارز برای دانشجویی است که در خارج از کشور در حال تحصیل کردن هستند و به اصطلاح بورسیه شده اند . در حال حاضر و با توجه به محدود شدن موقتی فعالیت صرافی های سراسر کشور ، نیاز به ایجاد یک روش جدید برای تامین ارز دانشجویی به وجود آمده است که در همین راستا نیز راه حل های تازه ای توسط وزیر علوم تحقیقات و فناوری به همکاری بانک مرکزی به وجود آمده است .

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری – دکتر منصور غلامی – در حضور خبرنگاران این موضوع را اعلام کرده و افزود که قرار شده است که با همکاری با بانک مرکزی کل کشور مشخصات تمام دانشجویانی که در سازمان امور مربوط به دانشجویی ، نیاز به دریافت ارز داشتند و به وسیله هزینه شخصی خودشان در این سیستم پرونده تشکیل داده بودند ، به بانک مرکزی داده شود تا آن ها بتوانند از این پس به راحتی و با ثبت نام در سامانه مربوطه ارز دریافت کنند .

اما وی در خصوص دانشجویانی که به وسیله صرافی ها ارز مورد نیاز خود را دریافت می کردند نیز اعلام کرد که در این خصوص نیز مذاکراتی صورت گرفته است که نتیجه نهایی آن در آینده ای نه چندان دور اعلام می شود .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *