ساماندهی صرافی ها

صرافی ها ساماندهی میشوند

صرافی های مجاز همکاران نظام بانکی کشور بوده ولی باید تغییراتی انجام پذیرد.

رییس کل بانک مرکزی به اقتصاد با ثبات و رشد اقتصادی مناسب کشور نیز اشاره کرد و گفت: احساسی که خود ما داشتیم و بررسی هایی که همکارانم در بانک مرکزی انجام دادند نشان داد که عوامل غیر اقتصادی التهابات اخیر بازار ارز در صرافی ها را رقم زده است و شرایط اقتصادی کشور به گونه ای نیست که اقتضای دلار ۵ هزار تومانی و بیشتر از آن در آن دیده شود.

سیف گفت: عامل اثر گذار بر التهابات بازار غیراقتصادی و نشات گرفته از هیجانات کاذب در بازار و شایعات بود که هم بعد خارجی داشت و هم داخلی.

رئیس کل بانک مرکزی با یاد آوری دشمنی دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد اختلال در بازار ایران و غیر شفاف و نا ایمن و نا مطمئن نشان دادن فضای اقتصادی کشور گفت: در داخل هم هستند برخی از منتقدان و تحلیل گران که با تحلیل های نا درست موجب التهاب بازار و صرافی ها می شوند.

سیف همچنین با اشاره به یکسان سازی نرخ ارز گفت: با اعلام نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی به نوعی مدلی را برای نفوذ ناپذیر و مصون کردن اقتصاد در کشور و صرافی ها شروع کردیم.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: مدلی که طراحی شده تا اقتصاد کشور در برابر التهابات نفوذناپذیر باشد؛ ویژگی هایی دارد که اول ایجاد شفافیت در معاملات و مبادلات اقتصادی است، دوم ایجاد تعادل در درآمد و مصارف ارزی و الویت بندی در تخصیص ارز است؛ و سوم تک نرخی کردن ارز و یکسان سازی نرخ آن که عملیاتی شد.

سیف گفت: نرخ اعلام شده شناور بوده و متناسب با واقعیت بازار و اقتضائات اقتصاد کشور تعدیل و تغییر خواهد کرد.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: یکی از عوامل تغییر نرخ ارز در صرافی ها ، تورم است که ممکن است متناسب با آن نرخ ۴۲۰۰ تومان ۶ یا ۷ درصد در سال آینده تعدیل شود.

 

حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *