صرافی ها مجاز به خرید از سامانه نیما

صرافی ها مجاز به خرید از سامانه نیما

صرافی ها مجاز به خرید از سامانه نیما – صرافی پارسه

 

صرافی های مجاز می توانند به عنوان خریدار از سامانه نیما نیاز های خرد مردم را تامین کنند.

 

مدیر کل مقررات و سیاست های ارزی اعلام کرد : صرافی های مجاز می توانند به عنوان خریدار از سامانه نیما نیاز های خرد مردم را تامین کنند.

مهدی کسایی پور در مصاحبه با شبکه خبر با اشاره به سابقه مدیریت ارزی کشور گفت : سامانه نیما نقش دو بازیگر اصلی صادر کننده و تقاضا کننده را بازی می کنند . او اشاره کرد در حال حاضر دلار در تجارت خارجی ما نقش ندارد .

وی گفت : معاملات در سامانه نیما به بهترین قیمت برای طرفین انجام می پذیرد و ریسک معاملات را برای هر دو طرف کاهش می دهد . وی از مزایای سامانه نیما به ایجاد شفافیت معاملات ارزی و کاهش واسطه ها سخن گفت و افزود سامانه نیما هزینه های مبادلاتی صادر کنندگان و واردکنندگان را کاهش می دهد .

مهدی کسایی پور، این مقام مسئول در بانک مرکزی گفت: پیش بینی های لازم برای تامین نیاز های مسافرتی ، درمانی و دانشجویی انجام گرفته است. او اشاره کرد دو کار اصلی را صرافی ها به دوش می کشند یکی در زمانی که بانک ها به هر دلیل نتوانستند کار انتقال ارز را انجام دهند ، صرافی های مجاز می توانند با استفاده از ظرفیت خود برای انتقال ارز استفاده کنند و دوم اینکه به عنوان خریدار در سامانه نیما می توانند نیاز های خرد ارزی مردم را تامین می کنند .

زمان زاده – رئیس افزود که مردم خارج از سامانه نیما معامله نکنند به دلیل اینکه ریسک امنیتی بالایی دارد و معامله شان غیر قانونی می باشد. تمام معاملات ارزی از طریق سامانه نیما رصد و کنترل می شوند که این امر موجب شفافیت در تجارت می شود که در نهایت به تجارت ایران کمک خواهد کرد .

صرافی ها مجاز به خرید از سامانه نیما

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *