صرافی ها چگونه کار میکنند؟

صرافی ها و نقش آن در اقتصاد کشور

بعد از بانک مرکزی که عهده دار تعادل سیاست های عرضه و تقاضای ارز می باشد، صرافی ها نقش زیادی در اقتصاد کشور دارند.

نرخ ارز نرخی است که در آن یک ارز را می توان با یک ارز دیگر مبادله کرد.  این نرخ به طور مداوم در بازار جهانی ارز خارجی تغییر می کند که در آن انواع ارزها در معرض فروش قرار می گیرند.

 آیا بانک مرکزی  نرخ ارز را ارائه می دهد؟
هر روز بانک مرکزی اطلاعات در مورد تغییر نرخ ارز را به صرافی ها ابلاغ میکند . نرخ ها اغلب توسط شرکت ها و مردم برای گزارش های مالی سالانه، بازپرداخت مالیات، گزارش های آماری و تجزیه و تحلیل اقتصادی استفاده می شود.
در سراسر جهان گردشگران برای تبدیل ارزهای گوناگون، برای سفرهای خود ، به صرافی های معتبر مراجعه کرده و تمام کارهای خود را در آنجا انجام می دهند.
صرافی ها دقیقا کارشان مانند فروشنده های دیگر قیمت تمام شده کالای خود را تعیین کرده و به همراه مقداری سود به مشتری می فروشند. در شرایط عادی و معمولی نرخ ارز در بازارهای بین المللی تعیین می شود، اما مبنای محاسبه نرخ ارزهای خارجی در کشورهای مختلف توسط بانک ملی آن کشور تعیین میشود. برای انجام همه کارهای مربوط به صرافی ها اعم از تبدیل نرخ ارز و … باید به صرافی های معتبر مراجعه کنید تا با سوء استفاده مراکز غیر معتبر روبرو نشوید.

 صرافی ها و نقش آن در اقتصاد کشور

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *