صرافی و انتقال پول به سراسر جهان

صرافی و انتقال پول به سراسر جهان

صرافی و انتقال پول به سراسر جهان

صرافی و انتقال پول به سراسر جهان : یک صرافی که به آن کارگزار ارز خارجی (همچنین به عنوان یک کارگزار FX یا کارگزاری فارکس شناخته می شود) هم گفته میشود،  ارزهای خود را  به مشتریان  فروخته و سود نصیبش میشود.

صرافی ها ، همراه با بانک ها، سازندگان بازار سنتی در بخش ارز خارجی بوده اند و از طریق تقاضای خرید وفروش ارز  سود دریافت میکنند.

 

دو نوع اصلی صرافی وجود دارد. کسانی که یک پلت فرم معاملاتی را برای سودجویان فارکس ارائه می دهند – به طور معمول معامله گران معاملات ارز یا کارگزاران فارکس خرده فروشی می شوند. دوم صرافی های که  سرمایه گذاران ارزهای خود را از طریق کارگزاران FX به منظور تلاش برای خرید پول با خرید و فروش ارزهای خاص، خریداری می کنند.

 

نوع دوم صرافی  ها در خدمت مشتریان واقعی اقتصادی است که نیاز به مبادله ارزها دارند تا کسب و کار را در بیش از یک ارز انجام دهند. صرافی ها  شرکت هایی هستند که به دنبال معاملات ارزانی با دسترسی به یک پلت فرم معاملاتی می باشند که به آنها اجازه می دهد تا ارزهای خارجی را خرید و فروش کنند.  با داشتن تعداد زیادی از کارگزاران پول در خارج از کشور، انتخاب مناسب نیاز به تحقیق زیادی در وب سایت ها و پروفایل های شرکت دارد.

 

صرافی ها کارشان در حیطه مبادلات ارزی می باشند تا با وجود آنها روال کار مبادلات تسریع شود. علاوه بر تبدیل ارزها به یکدیگر، نقل و انتقال پول به نقاط دیگر از جمله وظایف صرافی ها می باشد.

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *