صرافی و مخاطرات تجارت الکترونیک

صرافی و مخاطرات تجارت الکترونیک

صرافی و مخاطرات تجارت الکترونیک

صرافی و مخاطرات تجارت الکترونیک: با توجه به مخاطراتی که در انتقال پول در فضای مجازی وجود دارد و پولشویان با استفاده از امکانات تجارت الکترونیک میتوانند به راحتی وجوه حاصل از درآمد ناپاک خود را به سایر کشورها منتقل کنند باید اقدامات محکمی برای مبارزه با پولشویی در فضای مجازی توسط مراجع ذیربط صورت گیرد.

از این رو از تاریخ ۱۳۹۰/۱۰/۱۲ قانون و دستورالعمل اجرایی مبارزه با پولشویی در صرافی ها تصویب شد. که باید بر اجرای صحیح آن نظارت مستمر صورت گیرد.

از جمله اقدامات لازم برای مبارزه با فساد مالی و پولشویی در ایران میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ – نظارت بر سامانه های پولی و ارزهای خارجی و صرافی ها خصوصا صرافی های الکترونیکی که مبادله ارز را از طریق فضای مجازی انجام میدهند.

۲- به روز بودن و دقیق بودن سامانه مالیاتی کشور که میتواند از فرار مالیاتی پولشویان جلوگیری کند .

۳- نظارت بر حساب های بانکی بی نام و یا ناقص و اقدام به بستن آنها و ثبت حساب های بانکی با نام و مشخصات کامل فردی

۴- اقدام به کنترل تجارت الکترونیک پولشویان که اکثرا از قدرت و ثروت فراوانی برخوردار هستند از طریق نظام های اطلاعاتی و امنیتی کشور نیز میتواند از اقدام پولشویان تا حد قابل ملاحظه ای جلوگیری کند.

صرافی پارسه تحت عنوان شرکت تضامنی نور محمدی و شرکا به شماره ثبت ۴۸۵۹۸۹ پس از اخذ مجوزهای لازم ویژه حوالجات از بانک مرکزی به شماره مجوز۹۶۴۳۹ و به مدیریت آقای علی نورمحمدی تاسیس و راه اندازی گردید . این صرافی مفتخر است در امور اطلاع رسانی خدمات ارزی و به لطف تجربه و تخصص مدیران مجرب خود خدماتی شایسته بر اساس قوانین بین المللی و جمهوری اسلامی ایران به هموطنان عزیز داخل و خارج از کشور تقدیم نماید .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

۸۸۹۰۸۰۰۰ (۱۰ خط)

۸۸۹۳۴۳۹۰ (حواله)

۸۸۹۳۴۳۹۱ (حواله)

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *