قیمت ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

قیمت ارز امروز 26 فروردین 1398

قیمت ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

قیمت ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۳۹۸، صرافی‌ های بانک‌ ها هم‌ اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۹۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت های روز قبل ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان اعلام کرده‌ اند. این صرافی‌ ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۵۹۰ تومان خریداری میکنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌ های بانک‌ ها، ۱۵ هزار و ۶۹۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به آخرین قیمت های روز قبل ۳۹۰ تومان افزایش یافته است.

صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه بنام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه میکنند.

این صرافی‌ ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌ های مختلفی انجام میدهند.

در این روزها نرخ ارز ها و دلار بالا و پایین میشود و سایت های خبرگزاری ، خبر از ارزان شدن دلار میدهند که هنوز اثبات نشده است.

برای اطلاع از اخبار روز ارز و اطلاع از قیمت ها میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید تا از اخبار های روز ارز با خبر شوید. برای انجام خدمات صرافی میتوانید با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *