قیمت ارز در صرافی ملی امروز ۹۷/۱۱/۱۳

قیمت ارز در صرافی ملی امروز ۹۷-۱۱-۱۳

قیمت ارز در صرافی ملی امروز ۹۷/۱۱/۱۳| دلار ۱۱۵۵۰ تومان شد

قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها با کاهش قیمت نسبت به آخرین قیمت های روز پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان تعیین شده است.
قیمت ارز در صرافی ملی امروز ۹۷/۱۱/۱۳| دلار ۱۱۵۵۰ تومان شد
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با کاهش نسبت به نرخ پایانی روز پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها، ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت ارز در صرافی ملی امروز ۹۷/۱۱/۱۳ در مطلب ذکر شده میتوانید مشاهده کنید که میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و انجام کارهای صرافی و بین المللی با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

صرافی پارسه بزرگترین صرافی و درجه یک ترین صرافی در انجام حواله پول به صورت فوری لدون هیچ اتلاف وقتی انجام می گیرد که میتوانید با صرافی پارسه در تماس باشید.

منبع : خبرگزاری تسنیم 

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *