قیمت سکه طلا وکیوم دار

قیمت سکه طلا با قدرت تمام می تازد !

قیمت سکه طلا باز هم در بازار بالا رفت . در حقیقت سکه در حال حاضر با قدرت تمام در بازار می تازد . همزمان با رشد قیمت سکه ، قیمت طلا هم افزایش یافته است . به نحوی که هر روز قیمت هر انس طلا در بازار جهانی گران و گران تر می شود . به گزارش کارشناسان روند صعودی طلا همچنان ادامه خواهد داشت .

رشد ۳ درصدی قیمت طلا

رشد ۳ درصدی قیمت طلا

قیمت طلا در هفته پیش به بیشترین میزان خود یعنی رشد ۳ درصدی رسید .قیمت دلار آمریکا به ۶۸۰۰ تومان رسیده است .

به همین دلیل اکثر صرافی های کشور از خرید و فروش دلار به خصوص فروش دلار در حجم پایین خودداری می کنند .

در این شرایط که قیمت سکه طلا ، قیمت دلار و قیمت طلا افزایش یافته است ، اگر قصد خرید سکه را دارید بهتر است به نکته زیر توجه نمایید :

اکثر مردم تصور می کنند که خرید سکه های طلا وکیوم دار از اطمینان بالایی برخوردار است . اما این گونه نیست . در گذشته یکی از راه های مهم برای تشخیص سکه اصل ، داشتن وکیوم بود . اما اکنون با وجود سکه های تقلبی وکیوم دار در بازار اطمینان از خرید این نوع از سکه های طلا هم از میان رفته است . یعنی ممکن است پس چند سال خرید سکه طلا و نگهداری آن به عنوان سرمایه و پس انداز ، متوجه شوید که تمام آن ها سکه های وکیوم دار تقلبی بودند .

با این وجود همچنان خرید سکه های طلای وکیوم دار رواج بیشتری دارد و مردم حس اطمینان بیشتری به این نوع از سکه دارند . قیمت سکه طلا وکیوم دار از قیمت سکه طلا بدون وکیوم گران تر است . این تفاوت قیمت چیزی در حدود ۱۰٫۰۰۰ تومان می باشد . شاید دلیل این اختلاف قیمت بین سکه های وکیوم دار و بدون وکیوم اعتماد مردم به سکه های وکیوم دار باشد .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *