مبادله ارز در صرافی ها با قیمت توافقی

مبادله ارز در صرافی ها با قیمت توافقی

مبادله ارز در صرافی ها با قیمت توافقی

صرافی ها بهتر است دوباره به فعالیت خود ادامه دهند . این پیشنهادی بود که از سمت رییس پارلمان بخش خصوصی تهران مطرح شد . وی در این پیشنهاد بیان کرد که بهتر است خرید و فروش ارز در صرافی ها با قیمت های توافقی میان فروشنده ارز و خریدار آن از سر گرفته شود تا مبادله شفافی در صرافی ها صورت بگیرد . فعالیت دوباره صرافی ها کمک بزرگی به رفع نیاز های بازار ثانویه خواهد کرد .

همچنین در زمینه ارز پیشنهاد دیگری هم مطرح شد که مبنی بر جدا کردن تخصیص ارز برای کالاهای اساسی مردم بود . بر طبق این پیشنهاد بهتر است که دولت این اجازه را به مردم بدهد که بتوانند ارز کالاهای اساسی زندگی خود جدا از دیگر ارز ها از طریق صرافی ها خرید و فروش کنند . زیرا این حق طبیعی و شهروندی هر فردی است .

بهتر است که هرچه زود پول های بخش صادرات به کشورمان برگردد :

پیشنهاد دیگری که در حوزه اقتصادی مطرح شد در خصوص بازگشت پول حاصل شده از صادرات بود که توسط آقای شریعتمداری در مصاحبه اخیر ایشان بیان شد . شریعتمداری بیان کرد که اگر هرچه زود پول های بخش صادرات به کشورمان بر نگردد ، آن گاه ما راهی به جز قرار دادن قوانین سخت تر برای بخش صادرات نداریم حتی اگر وضع این قوانین باعث شود که به صادرات ضربه وارد شود .

مبادله ارز در صرافی ها با قیمت توافقی

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *