مجوزی برای شهرستان های فاقد صرافی

مجوزی برای شهرستان های فاقد صرافی

مجوزتاسیس صرافی در شهرستان ها

در شهرستان های فاقد صرافی، تقاضای متقاضیان برای ایجاد صرافی موردبررسی قرار می گیرد.

به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ دسترسی عموم مردم به ارز مورد نیاز جهت تشرف به عتبات عالیات، حج تمتع و عمره، مقررگردید و همچنین برای اعطای مجوز تاسیس صرافی اقدام می شود و در یکی از شهرستانها این تقاضای متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت و یک صرافی تاسیس شد.

این صرافی به دلیل اینکه نخستین صرافی مکانیزه در شمال خوزستان است که فعالیت قانونی خود را با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی آغاز کرده با نام تجاری صرافی مرکزی دزفول شناخته میشود.

پشتوانه ی سرمایه ی صرافی تازه تاسیس

 

در حال حاضر ۲۰ میلیارد ریال پشتوانه این صرافی تازه تاسیس در بانک مرکزی وجود دارد و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد و صرافی می تواند کار خود را به راحتی شروع کند و آماده خدمت رسانی به مرد شهر خود بشود.

زمانی که صرافی در این شهر وجود نداشت باعث بروز مشکل برای مردم می شد و به ویژه توریست و گردشگران که اکنون با راه اندازی صرافی در مجموعه هتل جهانگردی شهرستان دزفول مسافران اروپایی و مسافران دیگر از این به بعد بتوانند در اولین زمان ممکن و جلوگیری از تلف شدن وقت به ارزمورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

این صرافی مرکزی دزفول با حضور فرماندار شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی و چندتن دیگر از مسئولان، تولید و صادرکنندگان محصولات کشاورزی شهرستان در محل هتل جهانگردی دزفول افتتاح شد.

مدیر صرافی مرکزی دزفول درادامه خرید و فروش ارزهای معتبر، سکه و تمامی طلا و نقره ثبت شده توسط بانک مرکزی را از جمله خدمات و اهداف این مرکز نام برد و گفت: این صرافی مرکزی دزفول قادرخواهد بود در کمتر از ۴۸ ساعت تمامی مبادلات حواله ای را در تمام نقاط دنیا انجام دهد به این صورت که هرکسی بخواهد حواله ای برای بانک های رسمی و صرافی های معتبرکشورهای خارجی ارسال کند ما این کاررا انجام می دهیم.

یکسان بودن نرخ معامله با صرافی های تهران را دیگر امتیاز صرافی مرکزی دزفول عنوان کردند و همچنی اکثر شهرستان ها ۳۰ الی ۳۵ تومان با نرخ معامله تهران اختلاف قیمت دارند در حالی که صرافی مرکزی دزفول دقیقا همانند نرخ تهران عمل خواهد کرد تا دربلند مدت اعتماد مردم جلب شود.

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

 

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *