مشکل در ثبت سفارش دلار – صرافی پارسه        

مشکل در ثبت سفارش دلار - صرافی پارسه

مشکل در ثبت سفارش دلار – صرافی پارسه

صرافی ها هم زمان با اعلام خبر تک نرخی شدن دلار ، اطلاعیه تحت عنوان معامله دلار در صرافی ها تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد را نیز دریافت کردند . همانگونه که پیش تر اشاره کردیم صرافی ها می توانند از طریق سامانه نیما و در زمان هایی که بانک ها قادر به ارائه خدمات در خصوص مبادله یا خرید و فروش ارز نیستند اقدام نمایند.

کیمیایی اسدی از آخرین وضعیت فعالان اقتصادی سامانه نیما گفت : به تازگی ارز ۴۲۰۰ تومان در سامانه نیما توسط معاون اول رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی رونمایی شد. بعد از آن هم اعلام شد که سامانه ایراداتی دارد که باید این ایرادات بر طرف شود. در ادامه بخشنامه‌ ای برای صادرات اعلام شد بر این اساس که برای هر صادراتی که انجام می‌ شود حتما باید ارز مورد نیاز آن از طریق سیستم بانکی تبادل شود .

این مسئله صادرکنندگان به ویژه صادرکنندگان به عراق و افغانستان را با مسئله جدی مواجه کرد. در آینده اصلاحیه‌ هایی ابلاغ می‌ شود که سامانه نیما را اصلاح و ایرادات آن را برطرف می کند. او اظهار کرد : در سالیان اخیر رئیس جمهور مخالفتش را با اقتصاد دستوری اعلام کرده اما در واقع نرخ ارز یک جا ثابت نگه داشته شد، این اقدام با صحبت‌های رئیس جمهور در تعارض بود. برای کنترل آن وضعیت آشفته به شکل دستوری اقدام می‌شد تا از التهابات بازار کم شود.

نائب رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار افزود : در حال حاضر از التهابات بازار کاسته شده که اتفاق خوشایندی است ولی صادرکنندگان و واردکنندگان با مشکلاتی مواجه هستند و افرادی که می‌خواهند کالا وارد کنند و کسانی که می‌خواهند ثبت سفارش انجام دهند ، در حال خاضر با موانع و مشکلاتی روبه رو هستند .

مشکل در ثبت سفارش دلار - صرافی پارسه

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *