پرداخت ماهانه ۱ میلیون به هر خانواده ۵ نفره

پرداخت ماهانه 1 میلیون به هر خانواده 5 نفره

پرداخت ماهانه ۱ میلیون به هر خانواده ۵ نفره ایرانی

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه سرانه مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی تا نرخ بازار آزاد باید در قالب اعتبار به مردم پرداخت شود، گفت: سرانه سالانه مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی بهر خانواده ۵ نفره ایرانی با سامانه نیما بیش از ۶ میلیون تومان و با نرخ ارز سامانه سنا ۱۲ میلیون تومان میشود.

دوفوریت تامین کالاهای اساسی

سرانه مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی با سامانه نیما یا سنا بعنوان وجه اعتباری در اختیار مردم قرار گیرد

وی ادامه داد: اگر دولت میتواند قیمت کالاهایی که با ارز دولتی وارد و تولید شده را در خرده فروشی ها با همان نرخ ارز ترجیحی به مردم ارائه کند، مجلس استمرار این روش را میپذیرد، در غیر اینصورت ادامه روش فعلی در تامین کالاهای اساسی امکان پذیر نیست.

سرانه ماهانه مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی با سامانه نیما ماهانه حدود ۵۰۰ هزار تومان و با سنا یک میلیون تومان می شود

او با تاکید بر اینکه سرانه مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی تا نرخ بازار آزاد باید به مردم اعطاء شود، افزود: اگر مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی با نرخ ارز نیما محاسبه شود حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان و با نرخ ارز سامانه سنا حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان میشود که سرانه سالانه مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی به هر خانواده ۵ نفره ایرانی با سامانه نیما بیش از ۶ میلیون یعنی ماهانه ۵۰۰ هزار تومان و با نرخ ارز سامانه سنا ۱۲ میلیون تومان یعنی پرداخت ماهانه ۱ میلیون به هر خانواده ۵ نفره میشود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این وجه اعتباری باید به تمام مردم ایران پرداخت شود، تصریح کرد: براین اساس قیمت ها نیز بر اساس مکانیزم عرضه و تقاضا محاسبه میشود که این رقم ۵۰۰ هزار و یا یک میلیون تومان، اعتباری بوده که پرداخت ماهانه ۱ میلیون به هر خانواده ۵ نفره تا کالا ها را خریداری کنند و به آن ها وجه نقد پرداخت نمیشود.

منبع : سایت خبری راهبرد معاصر

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرخ ارز و خبرهای روز میتوانید سایت صرافی پارسه را دنبال کنید و برای تبدیل نرخ ارز به ارز های دیگر با صرافی پارسه در ارتباط باشید.

 

اخبار ارزاخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *