چگونگی تاسیس صرافی از طریق اینترنت – ساماندهی نرخ ارز با نظارت بانک مرکزی

تاسیس صرافی از طریق اینترنت

چگونگی تاسیس صرافی از طریق اینترنت

به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ؛ نظر به راه اندازی سامانه بازار غیرمتشکل پولی و ساماندهی نرخ ارز به نشانی سایت اعلام شده و فراهم شدن امکان دریافت تقاضای تاسیس صرافی از طریق اینترنت ؛ کلیه متقاضیان تاسیس صرافی به منظور ارائه تقاضا ، صرفاً می بایستی از طریق مراجعه به « بخش صرافی ها»ی سامانه ذکر شده ، نسبت به ثبت تقاضای تاسیس صرافی خود اقدام و پس از ثبت اطلاعات درخواستی ، کد رهگیری را دریافت کنند.

پیگری جهت تاسیس صرافی با کد رهگیری

به این نکته توجه کنید که ، با توجه به این که هرگونه پیگیری جهت تاسیس صرافی از طریق اینترنت ذکر شده و با دراختیار داشتن کد رهگیری امکان پذیر می باشد ، و همچنین افراد باید کد پیگیری را حفظ کنند که برایشان مشکل پیش نیاید.
و همچنین  پذیرش تقاضای تاسیس صرافی صرفاً از طریق سامانه ذکر شده امکان پذیر بوده و تقاضاهایی که پس از تاریخ صدور این اطلاعیه و خارج از سامانه ذکر شده به این بانک ارسال شوند ، فاقد اعتبارند.

متقاضیان تاسیس صرافی می توانند جهت ارتباط با بخش صدور مجوز صرافیها و پیگیری مراحل صدور مجوز صرفاً با استفاده از کد رهگیری و از طریق قسمت مشاهده وضعیت صرافی و پرسش و پاسخ در سامانه ذکر شده اقدام نمایند .

ساماندهی نرخ ارز با نظارت بانک مرکزی بر صرافی‌ها

 

یک از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوخود با خبرنگاران با اشاره به بازگشت صرافی‌ها به بازار ارز و تصمیم بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز ،اظهار کرد: زمانی که خرید و فروش ارز در صرافی‌ ها قابل کنترل باشد، بطور قطع بانک مرکزی می تواند اعمال مدیریتی بیشتری بر صرافی ها داشته باشد. اگر کنترلی بر صرافی ها نباشد یقینا از دسترس خارج می شوند و ممکن است نرخ خرید و فروش ارز را بالا ببرند.

همچنین گفتند که صرافی ها باید در چارچوب سامانه نیما پیش بروند تا ساماندهی نرخ ارز امکان پذیر باشد و بتوان نرخ آن را کنترل کرد.

و همچنین اضافه کردند که راه اندازی سامانه نیما توسط بانک مرکزی و همچنین مسئولان بانک مرکزی بیان کردند که این سامانه قادر است که مبادلات ارزی یعنی خرید و فروش ارز را کنترل و نظارت کند، و همچنین باید برای پیش بردن این هدف شرط گذاری کنند اگر این کار انجام نشود به طور قطع بانک مرکزی مدیریتی برای صرافی ها نخواهد داشت.

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

 

 

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *