قیمت طلای جهانی

کاهش قیمت طلای جهانی

امروز ما شاهد کاهش قیمت طلا در بازار جهانی هستیم و امروز قیمت طلا در بازار سنگاپور ۰٫۲ درصد کاهش یافته است و به ۱۲۸۹ دلار رسید .

” در بازار آمریکا هر اونس طلا برای دریافت و خرید در ماه ژوئن با ۰٫۲ درصد کاهش ثابت کرد که این کاهش هفتگی در پنج ماه اخیر بی سابقه بود ”

به گفته سایت خبری رویترز : قیمت و ارزش طلا در هفته ی گذشته برای اولین بار از اوایل دسامبر از مرز ۱۳۰۰ دلار در هر انس کاهش یافت و از زمانی که قیمت طلا کاهش یافته است پایین تر از میانگین ۲۰۰ روزه ی خود معامله شده است .

یکی از مدیران شرکت ” یو بی اس ولث منیجمنت ” به نام دومینیک اشنایدر گفته است که : جمعی از کارهای فنی در حال حاضر به سود و نفع افزایش قیمت طلا نیست و تا موقعی که دلار روند صعودی را پیش گرفته ، متقابل قیمت طلا روند نزولی را در پیش می گیرد .

برای قیمت و بازار سایر فلزات باید بگوییم که قیمت نقره : هر انس نقره برای تحویل فوری ۰٫۱ درصد کاهش یافته است و به ۱۶٫۳۹ رسیده است ، هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰٫۱ درصد کاهش یافته است و در حال حاظر یا قیمت ۸۸۱٫۶۰ دلار به فروش رسید و هر اونس پالادیوم برای فروش فوری با ۰٫۶ درصد افزایش یافت و با قیمت ۹۶۸٫۸۵ دلار به فروش رسید .

دلار نیز در معاملات روز دوشنبه در برابر ین افزایش یافت و در سبد ارزی شش ارز بزرگ به بالاترین حد در پنج ماه اخیر صعود کرد .

( ین واحد پول ژاپن می باشد که بعد از دلار آمریکا و یورو اروپا ، سومین واحد پول با ارزش و پر معامله در بازار بورس جهانی است . )

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *