افزایش قیمت سکه

افزایش قیمت سکه به بیش از بیست درصد

به گزارش خبرگزاری ها افزایش قیمت سکه در بازار های ارز رخ داده است که قیمت هر سکه به بیشت از دو میلیون و پانصد هزار ریال رسید.

هم چنین ارزش قیمت پول کشورمان در مقابل ارز های کشورهای دیگر بسیار پایین آمده و همین مشکل باعث شده است که افرادی که سرمایه گذاری کرده اند پول های خود را به ارز های دیگر تبدیل کنند و هم چنین سرمایه گذاران به سمت خرید سکه روی آورده اند.

رئیس شورای مرکز صرافی ها اشاره کرد که با انتقال سرمایه های افراد به سوی بازار سکه هماهنگی بین درخواست ها و عرضه ی آن به هم ریخته است و همچنین این امر باعث افزایش بیست درصد بهاء سکه خواهد شد.

بانک مرکزی با بیان اینکه تقاضاهای مردم بالا رفته است صرافی هایی که دارای مجوز رسمی از بانک هستند را اعلام کرد که می توانند تقاضاهای مردم را جوابگو باشند و ارز و سکه را به تقاضا کننده ها بفروشند.

پیشنهاد مسئولین در هنگام خرید سکه

همچنین مسئولان این حوزه اعلام کرده اند که این افزایش نرخ سکه باید کاهش پیدا کند و به قیمت اصلی خود برسد ، هم چنین مردم هنگام خرید سکه از صرافی هایی که  از بانک مرکزی مجوز دارند باید فاکتور خرید خود را حتما دریافت کنند تا پولشان از بین نرود و ضرر نکنند.

بانک مرکزی چاره ای باید بیندیشد!!

با اشاره به این موضوع که پول های مردم در این شرایط که ارز و سکه قیمتش بسیار بالا رفته است و مردم پول هایشان را به خرید سکه و ارز خرج می کنند باید بانک مرکزی به سرعت فکری برای کنترل بازار ارز و سکه باشد. تا اوضاع بازار ارز سامان یابد.

همچنین با افزایش نرخ ارز اوضاع مالی مردم و هزینه ای که مردم برای خرید محصولات مورد نیاز خود می کنند بسیار کاهش پیدا می کند پس باید بانک مرکزی برای این موضوع چاره ای بیندیشد.

 

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *