آژانس های مسافرتی به صرافی تبدیل میشوند!

فروش ارز مسافرتی در آژانس های مسافرتی

فروش ارز مسافرتی در آژانس ها

فروش ارز مسافرتی در آژانس های مسافرتی و تبدیل آن ها به صرافی موضوعی است که در این روز ها به گوش افراد زیادی رسیده است . این موضوع به بیان آقای محمد محب خدایی – معاون بخش گردشگری کشور ، بر این اساس خواهد بود که آژانس‌ ها به سامانه بانک‌ های عامل متصل‌ میشوند و سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری هم این فرایند را کنترل می‌کند.

معاونت گردشگری در واقع از حذف بانک ها در زمینه ارز های مسافرتی سخن گفت . وی همچنین افزود که در این خصوص با بانک مرکزی هم رایطنی هایی انجام شده است . در حال حاضر نیز بانک مرکزی و آژانس های مسافرتی در حال پیدا کردن راه حل ها و ساز و کار های مناسب و مشخص در این زمینه می باشند .

ارز مسافرتی

پروسه فروش ارز مسافرتی

فروش ارز مسافرتی از طریق آژانس ها چالش هایی را نیز به همراه خواهد داشت .

زیرا یک فرآیند جدید در حال شکل گیری است که باید تمام جوانب آن قبل از اجرا به خوبی بررسی شود تا با کمترین خطا در آن مواجه شویم .

در این پروسه قرار است دفاتر جدیدی تحت عنوان دفاتر خدمات مسافرتی به وجود بیایند که در آن ها امور مربوط به ارز های مسافرتی پیگیری و انجام شود .

درست مشابه کاری که هم اکنون در این خصوص در بانک ها و صرافی ها انجام می شود .

در اینجا اشاره به یک نکته خالی از لطف نیست و آن هم این که با توجه به عملی شدن این فرآیند ، بانک ها به طور کامل حذف نخواهند شد .

در حقیقت قصد از انجام این کار این است انجام عملیات پرداخت ارز های مسافرتی به گونه ای آسان تر صورت پذیرد .

صرافی پارسه : خرید و فروش انواع حواله ارزی ، اعلام نرخ لحظه ای ارز ، خرید و فروش دلار ، خرید و فروش سکه ، ارسال پول به ایران ، ارسال پول به کشورهای دیگر

راه های ارتباطی صرافی پارسه :

تماس با شماره های : ۵۴۹۰۱ (خط ویژه) – ۸۸۹۰۸۰۰۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۰ – ۸۸۹۳۴۳۹۱

فکس :  ۸۸۸۵۴۳۸۴

آدرس : تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی، پلاک ۴/۱

کانال تلگرام : صرافی پارسه

وبسایت : www.parsehex.com

اخبار صرافی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *